ردمی نوت ۱۲ توربو تائیدیه گیک بنچ را دریافت کرد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۲ توربو تائیدیه گیک بنچ را دریافت کرد - تکفارس 

ردمی نوت ۱۲ توربو تائیدیه گیک بنچ را دریافت کرد

افشین نوری
۳ فروردین ۱۴۰۲ - 12:37
ردمی نوت ۱۲ توربو

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ در حال حاضر در کشورهای چین و هند عرضه‌ شده‌اند و قرار است که در طی چند هفته‌ی آینده در کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار بگیرند. با این وجود، گفته می‌شود که نسخه‌ی دیگری از ردمی نوت ۱۲ نیز به نام ردمی نوت ۱۲ توربو در دست ساخت است و حالا امروز جزئیات تازه‌ای در خصوص این دستگاه فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو قرار است در تاریخ ۲۸ مارس در چین معرفی شود و اولین گوشی دنیا با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲ پلاس خواهد بود. این تراشه که اخیرا معرفی شده است رده‌بالاترین مدل سری اسنپدراگون ۷ محسوب می‌شود.

ردمی نوت ۱۲ توربو تائیدیه گیک بنچ را دریافت کرده است که امتیاز‌های ۱۲۱۳ و ۳۹۷۲ را به‌ترتیب برای عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای آن نشان می‌دهد. این تائیدیه برخی مشخصات این گوشی را نیز تصدیق کرده است که شامل سیستم عامل اندروید ۱۳ و رم ۱۲ گیگابایتی می‌شوند.

ردمی نوت ۱۲ توربو

این گوشی اخیرا تائیدیه TENAA را نیز دریافت کرده بود که فناوری شارژ سریع ۶۷ وات را برای آن نشان می‌داد. این فناوری در گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو هم استفاده شده بود.

طبق شایعات، مدل توربو از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای اولین بار در سری ردمی نوت بهره خواهد برد و مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهند بود. در ضمن انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تامین خواهد کرد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید