سری شیائومی ۱۲T در ماه سپتامبر معرفی می شوند - تکفارس 
سری شیائومی ۱۲T در ماه سپتامبر معرفی می شوند - تکفارس 
سری شیائومی ۱۲T در ماه سپتامبر معرفی می شوند - تکفارس 

سری شیائومی ۱۲T در ماه سپتامبر معرفی می شوند

مهدی حلوائی
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - 15:14
شیائومی 12T

قرار است که گوشی‌های شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو در ماه سپتامبر (شهریور) معرفی شوند اما در حال حاضر جزئیات رسمی این گوشی‌ها منتشر نشده است. با این وجود، امروز مشخصات، رنگ‌بندی و ترکیب حافظه‌ی سری شیائومی ۱۲T فاش شده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت PriceBaba، شیائومی ۱۲T در دو نسخه‌ی ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ گیگابایتی و شیائومی ۱۲T پرو نیز در دو نسخه‌ی ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی به بازار عرضه می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که شیائومی این گوشی‌ها را در ماه جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

شیائومی 12T

بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی ۱۲T پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره خواهد برد اما نسخه‌ی پایه به تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا مجهز می‌شود. همچنین شیائومی ۱۲T پرو از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی (حسگر سامسونگ HP1)، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند اما نسخه‌ی پایه از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

سایر مشخصات سری شیائومی ۱۲T یکسان بوده و برای مثال، هر دو گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند. با این وجود، نسخه‌ی پرو از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد و نسخه‌ی پایه نیز از فست شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید