سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ Odyssey G70B و G65B رونمایی کرد - تکفارس 
سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ Odyssey G70B و G65B رونمایی کرد - تکفارس 
سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ Odyssey G70B و G65B رونمایی کرد - تکفارس 

سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ Odyssey G70B و G65B رونمایی کرد

افشین نوری
۳ شهریور ۱۴۰۱ - 19:17
سامسونگ

سامسونگ از دو ‌مانیتور گیمینگ جدید به نام‌های Odyssey G70B و G65B رونمایی کرد.‌ مدل اول دارای یک نمایشگر UHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و مدل دوم دارای نمایشگر QHD با نرخ ۲۴۰ هرتز است. 

سامسونگ این دو‌مانیتور را در نمایشگاه Gamescom 2022 معرفی کرد و‌ گفته است که هر دوی آن‌ها از قابلیت‌های Smart Platform و Gaming Hub پشتیبانی می‌کنند. 

به گفته سامسونگ این مانیتورها قادر به ایجاد فضای حرفه‌ای گیمینگ خانگی هستند و می‌توانند به‌طور بی‌سیم به یک کامپیوتر وصل شوند. این مانیتورها همچنین می‌توانند از Dex سامسونگ و سرویس ابری مایکروسافت ۳۶۵ استفاده کنند. نرخ نوسازی بالای آن‌ها اجازه استریم کردن‌سرویس‌هایی مثل نتفلیکس و آمازون پرایم را خواهد داد. 

سامسونگ

مانیتورهای Odyssey G70B و G65B از دستیارهای صوتی هوشمند الکسا و ‌بیکسبی  پشتیبانی می‌کنند که این قابلیت به‌خاطر استفاده آن‌ها از میکروفو‌ن‌های بسیار حساس Far Field Voice امکان‌پذیر شده است. ضمنا  زمان پاسخ‌دهی این مانیتور ۱ میلی.ثانیه است که اجازه اجرای بازی بسیار سنگین را به آن‌ها خواهد داد. ‌

مانیتور G70B از یک نمایشگر فلت IPS استفاده می‌کند و در دو سایز ۲۸ و ۳۲ اینچی قابل دسترس است. این مانیتور از فناوری‌های AMD FreeSync Premium Pro و NVIDIA G-SYNC پشتیبانی می‌کند. مانیتور G65B هم از یک نمایشگر انحنادار ۱۰۰۰R با رزولوشن QHD بهره می‌برد  در دو سایز ۲۷ و ۳۲ اینچی ارائه شده است. این مانیتور فقط از فناوری FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند. عرضه جهانی این مانیتورها از سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید