مشخصات سری ردمی K60 شیائومی فاش شد - تکفارس 
مشخصات سری ردمی K60 شیائومی فاش شد - تکفارس 
مشخصات سری ردمی K60 شیائومی فاش شد - تکفارس 

مشخصات سری ردمی K60 شیائومی فاش شد

افشین نوری
۳۰ تیر ۱۴۰۱ - 14:32
ردمی K50 پرو

ردمی در حالیکه هنوز مدل‌های جدیدتری برای سری K50 معرفی می‌کند، حالا شایعاتی درباره سری ردمی K60 شنیده می‌شود که نشان می‌دهند شیائومی احتمالا اواخر امسال این سری را معرفی خواهد کرد. 

امروز اطلاعات تازه‌ای درباره این سری فاش شده است که جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهند. سری ردمی K60 ظاهرا در دو نسخه با تراشه‌های متفاوت معرفی خواهد شد. 

 کانال DCS فاش کرده است که این گوشی در دو نسخه اسنپدراگون‌/دایمنسیتی روانه بازار خواهد شد که هر دو تراشه با استفاده از فناوری ۴ ناتومتری TSMC ساخته خواهند شد. اگر این شایعه درست باشد، بنابراین ردمی K60 در دو مدل با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس معرفی خواهد شد. 

کانال مذکور هنوز گفته است که سری ردمی K60 از یک نمایشگر ۲K با بریدگی هول پانچ مرکزی و دوربین اصلی۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی بهره خواهد برد. یک سنسور اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر وجود خواهد داشت. 

شیائومی هنور کار خود را با سری ردمی K50 تمام نکرده است و قرار است مدل‌های جدیدتری به نام‌های ردمی K50S و ردمی K50S پرو برای آن معرفی کند. این دو‌ گوشی احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهند بود و مدل پرو آن از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید