سامسونگ اپلیکیشن هوش مصنوعی Galaxy Enhance-X را برای ویرایش تصاویر عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ اپلیکیشن هوش مصنوعی Galaxy Enhance-X را برای ویرایش تصاویر عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ اپلیکیشن هوش مصنوعی Galaxy Enhance-X را برای ویرایش تصاویر عرضه کرد - تکفارس 

سامسونگ اپلیکیشن هوش مصنوعی Galaxy Enhance-X را برای ویرایش تصاویر عرضه کرد

افشین نوری
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - 10:10
سامسونگ

فلیترها یکی از قابلیت‌هایی است که اکثر کاربران هنگام انتشار عکس‌های خود در شبکه اجتماعی از آن‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از فیلترها کار بسیار راحتی است و نیاز به تخصص زیادی ندارد و تنها به چند کلیک‌ ساده می‌توانید آن را روی عکس‌های خود اعمال کنید. 

البته شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر مثل Picsart و‌ Lightroom نیز برای این منظور استفاده کنید. این برنامه‌ها دارای ابزارهای بیشتری هستنند و می‌توانند تصاویر شما را به‌صورت حرفه‌ای ویرایش کنند. با این‌حال، استفاده از این اپلیکیشن‌ها نیاز به یادگیری دارد و شما باید زمانی را برای آموختن آنها صرف کنید. 

سامسونگ برای اینکه کار شما را راحت‌تر کند یک ‌اپلیکیشن ویرایش تصویر به نام Galaxy Enhance-X معرفی کرده است که عکس‌های شما را با استفاده از هوش مصنوعی ویرایش خواهد کرد. این اپلیکیشن باعث بهبود روشنایی و رنج دینامیکی تصاویر شما خواهد شد و فیلترهای مختلفی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. 

سامسونگ

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X همچنین قادر به تشخیص چهره‌ها در عکس‌های شما خواهد بود و امکان ویرایش و تنظیم پارامترهای مختلف صورت را برای شما فراهم خواهد کرد. مزیت این اپلیکیشن نسبت با سایر اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر در این است که همه این کارها را در کسری از ثانیه انجام خواهد داد و شما امکان پیش‌نمایش تصاویر ویرایش را خواهید داشت. 

البته خیلی از کاربران ممکن است اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را دوست نداشته باشند، اما اگر شما به دنبال یک برنامه سریع برای ادیت عکس‌های خود هستید اپلیکیشن جدید سامسونگ واقعا جوابگوی نیازهای شما خواهد بود. 

شما هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود و امتحان کنید. این اپلیکیشن فقط با دستگاه‌های سامسونگ که سیستم عامل اندروید ۱۰ و بالاتر را اجرا می‌کنند سازگار است. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید