تعداد کاربران یوتیوب تی‌وی از مرز ۵ میلیون نفر گذشت - تکفارس 
تعداد کاربران یوتیوب تی‌وی از مرز ۵ میلیون نفر گذشت - تکفارس 
تعداد کاربران یوتیوب تی‌وی از مرز ۵ میلیون نفر گذشت - تکفارس 

تعداد کاربران یوتیوب تی‌وی از مرز ۵ میلیون نفر گذشت

افشین نوری
۲۳ تیر ۱۴۰۱ - 17:17
یوتیوب تی وی

رقابت سرویس‌های استریم در آمریکا بسیار شدید شده و سرویس‌های مثل نتفلیکس، دیزنی پلاس و یوتیوب تی‌وی در تلاش برای جذب مخاطبان بیشتری هستند‌.

سرویس یوتیوب تی‌وی این قابلیت را دارد که به کاربران خود اجازه استریم کردن کانال‌های تلویزیونی را می‌دهد. این سرویس از سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده و تقریبا جایگزین کانال‌های کابلی شده است. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که تعداد کاربران یوتیوب تی‌وی در آمریکا از مرز ۵ میلیون نفر گذشته است. حالا این سرویس با  داشتن این تعداد کاربر، تبدیل به بزرگترین سرویس استریم آمریکا شده است. 

 رئیس محصولات یوتیوب با تایید این خبر گفته است که یوتیوب تی‌وی از زمان راه‌اندازی‌اش هر سال به‌طور متوسط یک میلیون کاربر جدید توانسه جذب کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این کاربران، پولی و چه تعداد، آزمایشی بوده‌اند.  کاربران آزمایشی سرویس مذکور صرفا می‌توانند یک هفته تا چند هفته از این سرویس استفاده کنند و بعد از پایان این مدت باید هر ماه مبلغ ۵۵ دلار را برای ادامه استفاده از سرویس بپردازند. 

بعد از یوتیوب تی‌وی، سرویس هلو‌ با ۴.۱ میلیون کاربر در رده دوم بزرگترین سرویس استریم آمریکا قرار گرفته است. گوگل در سال ۲۰۲۰ گزارش داده بود که تعداد مشترکین پولی یوتیوب تی‌وی بیش از ۳ میلیون نفر بوده است. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که رقابت سرویس‌های استریم در آمریکا به کدام سمت و سو می‌رود و ‌چه شرکتی برنده این‌‌ میدان می‌شود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید