شیائومی ۱۲S اولترا رسماً معرفی شد - تکفارس 
شیائومی ۱۲S اولترا رسماً معرفی شد - تکفارس 
شیائومی ۱۲S اولترا رسماً معرفی شد - تکفارس 

شیائومی ۱۲S اولترا رسماً معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - 19:52
شیائومی 12S اولترا

شیائومی سرانجام امروز گوشی‌های سری ۱۲S خود را در سه نسخه‌ی پایه، پرو و اولترا معرفی کرد. شیائومی ۱۲S اولترا پرچمدار این سری از گوشی‌های شیائومی بوده که در ادامه به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت.

طراحی

شیائومی در بدنه‌ی پشتی ۱۲S اولترا از چرم مصنوعی استفاده کرده و محفظه‌های دوربین‌های پشتی این گوشی نیز به‌صورت مدور طراحی شده است. همچنین در قسمت کناری این محفظه، نام برند لایکا (Leica) مشاهده می‌شود که به همکاری این شرکت آلمانی و شیائومی در طراحی دوربین‌های ۱۲S اولترا اشاره دارد. شیائومی ۱۲S اولترا استاندارد IP68 را نیز دریافت کرده و از این رو در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

شیائومی 12S اولترا

مشخصات

شیائومی ۱۲S اولترا به تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و از ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 بهره برده است. این گوشی همچنین از نمایشگر امولد ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO 2 با وضوح ۲K، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر میزان روشنایی ۱۵۰۰ نیت و تراکم پیکسلی ۵۲۱ppi استفاده کرده و از فناوری دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌‍کند.

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکرهای هارمن کاردن، تراشه‌ی مدیریت انرژی Surge G1، رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ و پشتیبانی از فناوری وای‌فای ۶E و بلوتوث ۵.۲ از دیگر ویژگی‌های پرچمدار جدید شیائومی است. شیائومی ۱۲S اولترا همچنین از باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ باسیم ۶۷ واتی، بی‌سیم ۵۰ واتی و معکوس ۱۰ واتی بهره برده است.

شیائومی 12S اولترا

دوربین

ترکیب دوربین‌های شیائومی ۱۲S اولترا شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر ۱ اینچی سونی IMX989)، فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۸ درجه و تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۲۰X می‌شود. دوربین اصلی این گوشی از فناوری HyperOIS پشتیبانی کرده و توانایی فیلم‌برداری ۸K را نیز دارد.

قیمت

شیائومی ۱۲S اولترا در سه نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۸ گیگابایتی، ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی و در دو رنگ مشکی و سبز به بازار عرضه می‌شود. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی ۵،۹۹۹ یوان (حدود ۸۹۶ دلار) بوده و دو نسخه‌ی دیگر نیز به‌ترتیب ۶،۴۹۹ (۹۷۱ دلار) و ۶.۹۹۹ یوان (۱،۰۴۵ دلار) قیمت‌گذاری شده‌اند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید