پوکو F4 GT در یک آزمایش گیمینگ از پوکو F3 شکست خورد - تکفارس 
پوکو F4 GT در یک آزمایش گیمینگ از پوکو F3 شکست خورد - تکفارس 
پوکو F4 GT در یک آزمایش گیمینگ از پوکو F3 شکست خورد - تکفارس 

پوکو F4 GT در یک آزمایش گیمینگ از پوکو F3 شکست خورد

مهدی حلوائی
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - 14:28
پوکو F4 GT

شیائومی گوشی پوکو F4 GT را به عنوان نسخه‌ی جهانی ردمی K50 گیمینگ در ماه آپریل به بازار عرضه کرد. در حالی که انتظار می‌رفت تا این گوشی عملکرد گیمینگ مناسبی داشته باشد اما متاسفانه چنین چیزی اتفاق نیفتاد و حالا این گوشی در رقابت با پوکو F3 نیز شکست خورده است.

بر اساس آزمایش گیمینگ Golden Reviewer، عملکرد پوکو F4 GT در اجرای بازی Genshin Impact بسیار ضعیف‌تر از پوکو F3 بوده است. گوشی جدید پوکو بازی یادشده را در ابتدا با نرخ ۵۷ فریم اجرا می‌کند اما در بخش‌هایی از بازی این نرخ به ۶ فریم کاهش پیدا می‌کند. در طرف دیگر، پوکو F3 همین بازی را با نرخ ۵۹ فریم اجرا می‌کند و عملکرد کلی آن بهتر از پوکو F4 GT است. در واقع پوکو F4 GT و F3 در اجرای بازی Genshin Impact به‌ترتیب نرخ میانگین ۴۶ و ۳۸ فریم را به‌ثبت رسانده‌اند که برتری ۲۰ درصدی گوشی قدیمی‌تر پوکو را نشان می‌دهد.

بنچمارک پوکو F4 GT

با این وجود، پوکو F4 GT مصرف انرژی پایین‌تری نسبت به پوکو F3 داشته (۵.۹۸ وات در برابر ۶.۳۸ وات) و دمای آن هنگام اجرای بازی یادشده نیز کمی خنک‌تر از گوشی قدیمی پوکو است (۴۳.۶ درجه در برابر ۴۵.۶ درجه سلسیوس). این موضوع با توجه به استفاده‌ی پوکو F4 GT از سیستم خنک‌سازی جدیدتر کاملاً قابل درک است. نکته‌ی قابل توجه در مورد این دو گوشی، قیمت پایین‌تر پوکو F3 (305 دلار) در مقایسه با پوکو F4 GT است (۵۰۰ دلار).

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید