تصاویر زنده شیائومی پوکو F4 لو رفت - تکفارس 
تصاویر زنده شیائومی پوکو F4 لو رفت - تکفارس 
تصاویر زنده شیائومی پوکو F4 لو رفت - تکفارس 

تصاویر زنده شیائومی پوکو F4 لو رفت

افشین نوری
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 09:21
پوکو F4

شیائومی ظاهرا خود را برای معرفی گوشی پوکو F4 آماده می‌کند. این ‌گوشی در واقع نسخه جهانی ردمی K40S خواهد بود اما از نظر مشخصات تفاوت‌هایی با آن خواهد داشت.

وب‌سایت Xiaomiui اطلاعات تازه‌ای درباره پوکو F4 منتشر کرده است که‌ با انتشار تصاویر زنده این کوشی دید بسیار خوبی از طراحی آن در اختیار ما قرار داده است. این وب‌سایت با جزئیات بیشتری به سخت‌افزار دوربین پوکو F4  پرداخته است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

همانطور در تصاویر مشاهده می‌کنید شماره مدل این‌ گوشی ۲۲۰۲۱۲۱۱RG است که قبلا نیز با این شماره تائیدیه سازمان FCC گرفته بود. این دستگاه در اسناد FCC مجهز به باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی بود و سیستم عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کرد. خیلی‌ها قبلا می‌گفتند که پوکو F4 نسخه جهانی ردمی K50 خواهد بود. اما طبق اسناد فاش شده، نسخه جهانی ردمی K50 دارای یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بود.

وب‌سایت Xiaomiui گفته است که پوکو F4 مجهز به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX582 سونی خواهد بود. این سنسور در مدل‌های ردمی K40S و K50 نیز استفاده شه است. این گوشی همچنین از یک سنسور   Omnivision OV64B که قبلا در گوشی‌های وان پلاس نورد CE 2 لایت ۵G، پوکو X3 GT و ردمی نوت ۱۰S استفاده شده بود بهره خواهد برد. 

به نظر می‌رسد شیائومی گوشی پوکو F4 را در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی این گوشی را در نهایت با چه مشخصاتی معرفی‌ می‌کند. 

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید