طراحی شیائومی میکس فولد ۲ فاش شد - تکفارس 
طراحی شیائومی میکس فولد ۲ فاش شد - تکفارس 
طراحی شیائومی میکس فولد ۲ فاش شد - تکفارس 

طراحی شیائومی میکس فولد ۲ فاش شد

مهدی حلوائی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:52
شیائومی میکس فولد 2

گوشی‌های تاشو در چند سال اخیر رشد مناسبی داشته‌اند و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند. در حال حاضر شرکت سامسونگ بر بازار این گوشی‌ها سلطه دارد اما شرکت‌های دیگر نیز به آرامی در حال ورود به این بازار هستند. شیائومی سال گذشته‌ی میلادی اولین گوشی تاشوی خود با نام می میکس فولد را به بازار عرضه کرد و حالا قصد دارد تا جانشین این گوشی را با نام میکس فولد ۲ در دسترس قرار بدهد.

در حالی که تا به حال گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص میکس فولد ۲ در اینترنت منتشر شده است اما امروز یکی از اعضای ارشد XDA موفق شد تا به تصاویری از این گوشی در بیلدهای جدید MIUI دسترسی پیدا کند. این تصاویر به جز محفظه‌ی دوربین‌ها و نمای کلی گوشی نکته‌ی خاص دیگری را نشان نمی‌دهد. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، محفظه‌ی دوربین‌های این گوشی بر خلاف می میکس فولد به صورت مربع طراحی شده و لبه‌های آن منحنی است.

با توجه به این تصاویر می‌توان گفت که نمایشگر داخلی شیائومی میکس فولد ۲ از هیچ نوع حفره برای قرارگیری دوربین سلفی بهره نبرده و در عوض این دوربین روی نمایشگر بیرونی آن قرار گرفته است. اطلاعات افشاشده‌ی جدید همچنین نشان می‌دهند که میکس فولد ۲ از نمایشگری مشابه گوشی می ۱۰ بهره برده و از این رو احتمالاً شاهد استفاده‌ی نمایشگر سوپر امولد با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و فناوری +HDR10 در این گوشی خواهیم بود. گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، نمایشگر داخلی ۸ اینچی و بیرونی ۶.۵ اینچی اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ به‌نظر شما آیا شیائومی در این بخش از بازار توان رقابت با سامسونگ را دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید