اسکرین‌شات‌های قابلیت نظرسنجی گروهی واتساپ افشا شد - تکفارس 
اسکرین‌شات‌های قابلیت نظرسنجی گروهی واتساپ افشا شد - تکفارس 
اسکرین‌شات‌های قابلیت نظرسنجی گروهی واتساپ افشا شد - تکفارس 

اسکرین‌شات‌های قابلیت نظرسنجی گروهی واتساپ افشا شد

افشین نوری
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - 14:51
واتساپ

واتساپ اخیراً قابلیت‌های خوبی برای پلتفرم خود ارائه کرده است و حالا قابلیت جدید دیگری به نام نظرسنجی گروهی قرار است برای آن عرضه بشود. این قابلیت هم‌اکنون در حال تست است و امروز اسکرین‌شات‌های مربوط به آن فاش شده است.

واتساپ به‌تازگی در جدیدترین نسخه خود به شماره ورژن ۲۲.۹.۰.۷۰ قابلیت مهمی برای مخفی کردن وضعیت آخرین بازدید ارائه کرده است و حالا قابلیت نظرسنجی گروهی به شما اجازه خواهد تا یک نظرسنجی برای اعضای گروه ایجاد بکنید تا آن‌ها در مورد یک موضوع خاص رای بدهند. پروسه ایجاد نظرسنجی و رای دادن احتمالا بسیار راحت خواهد بود ولی هنوز جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است.

البته در اسکرین‌شات‌هایی که امروز منتشر شده است می‌توان رابط کاربری این قابلیت را مشاهده کرد. اعصای یک گروه بعد از آنکه گزینه موردنظر خود را انتخاب کردند روی دکمه Vote کلیک خواهند کرد. سپس رای شما، در داخل گروه به اشتراک گذاشته خواهد شد، اما اعضای گروه نخواهند دانست که این رای از طرف شما بوده است. ضمن اینکه نطرسنجی به‌صورت رمزگذاری مقصد به مقصد خواهد بود و هیچ‌کس حتی خود واتساپ نیز قادر به دیدن محتوای آن نخواهد بود.

همانطور که گفته شد این قابلیت هنوز در مرحله توسعه است و احتمالا عرضه آن کمی طول خواهد کشید. در عر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم واتساپ چه زمانی آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید