تیک تاک سرانجام اجازه ساخت افکت های واقعیت افزوده را به کاربران داد - تکفارس 
تیک تاک سرانجام اجازه ساخت افکت های واقعیت افزوده را به کاربران داد - تکفارس 
تیک تاک سرانجام اجازه ساخت افکت های واقعیت افزوده را به کاربران داد - تکفارس 

تیک تاک سرانجام اجازه ساخت افکت های واقعیت افزوده را به کاربران داد

افشین نوری
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - 07:35
تیک تاک

تیک تاک مدت‌هاست که روی پلتفرمی به نام Effect House کار می‌کند. این پلتفرم به کاربران اجازه خواهد داد تا فیلترهای واقعیت افزوده خودشان را برای استفاده در تیک تاک بسازند.

حالا تیک تاک مرحله تست این قابلیت را به اتمام رسانده است و اکنون همه کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. وب‌سایت Effect House هم‌اکنون دارای ابزارهای مختلفی برای ساخت فیلترهای شخصی واقعیت افزوده است.

تیک تاک در همین راستا دستورالعمل‌هایی را هم منتشر کرده است که سیاست‌های کلی پلتفرم Effect House را بیان کرده است. بنابراین کاربران برای استفاده از این سرویس باید از قوانین خاصی تبعیت بکنند. یکی از قوانین این است که کاربران نمی‌توانند در فیلترهای خود جراحی پلاستیک را تبلیغ بکنند. برای مثال شما نمی‌توانید فیلتری بسازید که صورت را با پرکننده لب نشان بدهد.

تیک تاک

بد نیست یدانید که فیلترهای زیباسازی در پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام و تیک تاک بسیار مورد انتقاد کارشناسان و قانونگذاران بوده‌اند. اخیراً وال استریت ژورنال گزارش داده بود که اینستاگرام اثرات منفی روی سلامت روان نوجوانان داشته است.

با این حال، تیک تاک گفته است که به‌قت همه فیلترهای منتشرشده در پلتفرم جدید خود را بررسی خواهد کرد تا از سازگاری آن‌ها با قوانین این پلتفرم مطمئن بشود. در ضمن، کاربران می‌توانند فیلترهای متخلف را ریپورت بکنند. نظر شما درباره سرویس جدید تیک تاک چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید