تیک تاک سرویس SoundOn را برای پیشرفت موزیسین‌های تازه‌کار ارائه می‌کند - تکفارس 
تیک تاک سرویس SoundOn را برای پیشرفت موزیسین‌های تازه‌کار ارائه می‌کند - تکفارس 

تیک تاک سرویس SoundOn را برای پیشرفت موزیسین‌های تازه‌کار ارائه می‌کند

افشین نوری
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - 14:00
تیک تاک

تیک تاک قصد دارد به‌زودی امکانات تازه‌ای را برای موزیسین‌ها و خالقان موزیک معرفی بکند تا آن‌ها راحت‌تر بتوانند مخاطبان خود را پیدا بکنند. این شرکت می‌خواهد قابلیتی به نام SoundOn را به پلتفرم خود اضافه کند که امکان بازاریابی و توزیع را برای موزیسین‌ها فراهم خواهد کرد.

قابلیت SoundOn در کنار قابلیت‌های دیگر تیک تاک مانند Record Label و Record Company به هنرمندان حوزه موسیقی کمک خواهد کرد تا موسیقی‌ خودشان را مستقیما در تیک تاک آپلود کنند و در سال اول فعالیت خود ۱۰۰ درصد از حق امتیاز آن را دریافت کرده و از سال دوم به بعد ۹۰ درصد از حق امتیاز آن را دریافت کنند.

مطالب مرتبط:

سرویس SoundOn ابزارهای متنوعی برای پشتیبانی از هنرمندان تازه‌کار خواهد داشت و در ضمن این هنرمندان امکان توزیع موسیقی‌های خود را در پلتفرم‌هایی مانند اسپاتیفای، اینستاگرام و اپل موزیک خواهند داشت. به این ترتیب، افراد زیادی امکان دسترسی و شنیدن این موسیقی‌ها را خواهند داشت.

از طرف دیگر، موزیسین‌های تازه‌کار بعد از محبوب شدن در بین مخاطبان، قادر به بستن قراردادهای ضبط و توزیع کارهایشان در سرویس SoundOn خواهند بود. این هنرمندان همچنین فرصت کار کردن با سایر گروه‌های حرفه‌ای را نیز از طریق این سرویس پیدا خواهند کرد.

تیک تاک گفته است که قابلیت SoundOn هم‌اکنون در کشورهای انگلیس، آمریکا، برزیل و اندونزی در حال عرضه شدن است و به‌زودی برای همه کاربران ارائه خواهد شد.

مبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید