سامسونگ بتای اندروید ۱۳ را زودتر از انتظار در دسترس قرار می دهد - تکفارس 
سامسونگ بتای اندروید ۱۳ را زودتر از انتظار در دسترس قرار می دهد - تکفارس 
سامسونگ بتای اندروید ۱۳ را زودتر از انتظار در دسترس قرار می دهد - تکفارس 

سامسونگ بتای اندروید ۱۳ را زودتر از انتظار در دسترس قرار می دهد

مهدی حلوائی
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - 22:16
اندروید 13

در حالی که تا به حال تنها برخی از گوشی‌های پرچمدار به سیستم عامل اندروید ۱۲ مجهز شده‌اند اما به‌نظر می‌رسد که جانشین این سیستم عامل یعنی اندروید ۱۳ به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۳ در مردادماه عرضه می‌شود و سامسونگ نیز یتای این سیستم عامل را کمی زودتر برای گوشی‌های خود ارائه خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت SamMobile، سامسونگ احتمالاً بتای رابط کاربری One UI 5 و سیستم عامل اندروید ۱۳ را تا سه یا چهار ماه دیگر در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این یعنی در بهترین حالت، آزمایش نسخه‌ی بتای این رابط کاربری در تیرماه آغاز شده و عرضه‌ی نسخه‌ی پایدار آن نیز در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد. به احتمال زیاد سامسونگ بتای این رابط کاربری را ابتدا در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد کرد و سپس کاربران سایر نقاط جهان نیز به آن دسترسی خواهند داشت.

گفته می‌شود که One UI 5 ابتدا برای گوشی‌های پرچمداری مانند سری گلکسی S22 و نسل بعدی گوشی‌های تاشوی سامسونگ ارائه شده و سپس گوشی‌های میان‌رده‌ و همچنین پرچمدار قدیمی این شرکت نیز به آن مجهز خواهند شد. بر اساس گزارش‌های قبلی، اندروید ۱۳ ویژگی‌های متنوع جدیدی از جمله امکان استفاده از دو شبکه‌ی مختلف توسط یک سیم کارت الکترونیکی را ارائه خواهد دهد.

نظر شما در مورد سیستم عامل اندروید چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه قابلیت‌هایی را به نسخه‌ی جدید این سیستم عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید