تصاویر و مشخصات کامل گلکسی A33 5G فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات کامل گلکسی A33 5G فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات کامل گلکسی A33 5G فاش شد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات کامل گلکسی A33 5G فاش شد

مهدی حلوائی
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - 10:41
گلکسی A33 5G

در حالی که قرار است تا سامسونگ در تاریخ ۲۶ اسفند از گوشی‌های سری گلکسی A رونمایی کند اما وب‌سایت Appauls امروز مشخصات و تصاویر گوشی گلکسی A33 5G را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، گلکسی A33 5G از نمایشگر سوپر امولد ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۱۲ پیکسل در اینچ بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین به محافظ گوریلا گلس ۵ مجهز شده است. گلکسی A33 5G همچنین از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰، رم ۶ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 نیز استفاده می‌کند.

سامسونگ در این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی استفاده کرده است. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس، اتصال ۵G، بلوتوث ۵.۱، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac و یک درگاه USB-C از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. گفته می‌شود که گلکسی A33 5G با قیمت ۳۷۹ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد گلکسی A33 5G چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید