پوکو F4 با رابط کاربری MIUI 13 در FCC مشاهده شد - تکفارس 
پوکو F4 با رابط کاربری MIUI 13 در FCC مشاهده شد - تکفارس 
پوکو F4 با رابط کاربری MIUI 13 در FCC مشاهده شد - تکفارس 

پوکو F4 با رابط کاربری MIUI 13 در FCC مشاهده شد

مهدی حلوائی
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - 17:04
پوکو F4

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، پوکو قصد دارد تا به‌زودی گوشی‌های سری F4 خود را روانه‌ی بازار کند. در حالی که این شرکت هنوز اطلاعاتی را در خصوص این گوشی‌ها منتشر نکرده است اما امروز برخی از مشخصات آن‌ها در وب‌سایت کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) افشا شد.

قرار است که سری پوکو F4 در سه نسخه‌ی پایه، پرو و GT در دسترس قرار بگیرد. نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی امروز در وب‌سایت کمیسیون فدرال ارتباطات با شماره مدل ۲۲۰۲۱۲۱۱RG و رابط کاربری MIUI 13 (بر اساس اندروید ۱۲) مشاهده شد. همچنین اطلاعات افشاشده توسط این وب‌سایت نشان می‌دهد که پوکو F4 از باتری ۴،۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی و همچنین اتصالات ۵G بهره می‌برد. لیست BIS نیز مدتی پیش تایید کرده بود که این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و رم ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند.

پوکو F4

همچنین نسخه‌ی پروی پوکو F4 نیز امروز در وب‌سایت IMDA با شماره مدل ۲۲۰۲۱۲۱۱G مشاهده شد. هر چند که این وب‌سایت اطلاعاتی را در خصوص مشخصات این گوشی در دسترس قرار نداده است اما لیست IMEI مدتی پیش به استفاده‌ی آن از ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی اشاره داشت. گفته می‌شود که این گوشی در کشور چین با نام شیائومی ۱۲ ایکس پرو و یا ردمی K50 پرو پلاس عرضه خواهد شد. در حال حاضر این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و پوکو هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است.

پوکو F4

نظر شما در مورد سری پوکو F چیست؟ به‌نظر شما پوکو باید چه ویژگی‌های را در نسل جدید این گوشی‌ها ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید