هر آنچه که باید درباره باتری آیفون SE 2022 بدانید - تکفارس 
هر آنچه که باید درباره باتری آیفون SE 2022 بدانید - تکفارس 
هر آنچه که باید درباره باتری آیفون SE 2022 بدانید - تکفارس 

هر آنچه که باید درباره باتری آیفون SE 2022 بدانید

افشین نوری
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - 17:03
آیفون SE 2022

اپل دیروز از آیفون SE 2022 به‌عنوان یک گوشی اقتصادی رونمایی کرد و حالا خیلی‌ها مشتاقند بدانند که این گوشی چه مزیت‌هایی نسبت به مدل قبلی خود دارد. ما در اینجا قصد داریم به بررسی باتری این گوشی بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

آیفون SE 2022 با وجود اینکه دارای یک طراحی قدیمی شبیه به آیفون ۸ است اما سخت‌افزارهای داخلی این گوشی ارتقاهای قابل‌توجهی پیدا کرده‌اند و حتی در بخش دوبین نیز شاهد بهبودهایی هستیم.

اما در رابطه با باتری آیفون SE 3 باید بگوییم که این گوشی ظاهرا مجهز به یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی شده است که برای یک گوشی میان‌رده‌ای با این مشخصات، ظرفیت چندان بالایی محسوب نمی‌شود. باتری آیفون SE مدل ۲۰۲۰ نیز ظرفیت چندان بالایی نداشت و فقط ۱۸۲۰ میلی‌آمپرساعت بود.

آیفون SE 2022

به نظر می‌رسد اپل به‌خاطر کوچک بودن ابعاد آیفون‌های SE نتوانسته از باتری بزرگتری برای آن‌ها استفاده بکند. خوشبختانه تراشه A15 اپل از نظر مصرف انرژی، عملکرد بسیار بهینه‌ای دارد و همین موضوع باعث خواهد شد تا باتری آیفون SE 2022 مصرف کمتری داشته باشد.

اپل هرچند ظرفیت دقیق باتری آیفون SE 3 را اعلام نکرده است، اما مدت‌زمان شارژدهی آن را در مقایسه با باتری آیفون SE 2020 و آیفون ۱۱ منتشر کرده است.

آیفون SE 2022

همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید، شارژدهی باتری آیفون SE 2022 در دو حالت عادی و پخش ویدیو ۲ ساعت بیشتر از شارژدهی باتری آیفون SE 2020 است و در حالت پخش صوتی نیز ۲۰ درصد افزایش شارژدهی دارد. اگر این اعداد را با آیفون ۱۱ مقایسه کنیم تقریبا می‌توانیم بگوییم که شارژدهی آیفون SE 2022 در حد آیفون ۱۱ است.

اپل علاوه بر افزایش ظرفیت باتری آیفون SE 2022 و مجهز کردن آن به تراشه A15 بایونیک، یک قابلیت خوب نیز به آیفون SE 2022 اضافه کرده است و آن حالت Smart Data است که به گوشی کمک می‌کند تا در مواقعی که اتصال ۵G موردنیاز نیست، به‌طور خودکار به اتصال LTE سوئیچ کند.

مطالب مرتبط:

البته آیفون SE 2022، مثل سایر گوشی‌های آیفون، بدون شارژر عرضه خواهد شد و شما مجبور به خرید یک شارژر جداگانه برای آن خواهید بود. باتری این گوشی با یک آداپتور ۲۰ واتی، در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ خواهد شد و اگر خواستید از شارژر بی‌سیم Qi استفاده کنید نباید انتظار افزایش چندانی در سرعت شارژ آن داشته باشید.

نظر شما درباره ظرفیت باتری آیفون SE 2022 و قدرت شارژدهی آن چیست؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید