سامسونگ گلکسی F23 5G رسماً معرفی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی F23 5G رسماً معرفی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی F23 5G رسماً معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی F23 5G رسماً معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - 13:54
گلکسی F23 5G

سامسونگ امروز رسماً گوشی گلکسی F23 را معرفی کرد. این گوشی به عنوان جانشین گلکسی F22 شناخته شده و از نمایشگر و تراشه‌ی بهتر بهره برده است.

سامسونگ در گلکسی F23 5G از نمایشگر ال سی دی ۶.۶ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده کرده است. گلکسی F23 5G همچنین اولین گوشی از سری F سامسونگ بوده که به محافظ گوریلا گلس ۵ مجهز شده است. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/1.8، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.2 و میدان دید ۱۲۳ درجه، ماکروی ۲ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.2 و سلفی ۸ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.2 می‌شود.

گلکسی F23 5G

گلکسی F23 5G همچنین از تراشه‌ی ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۵۰G بهره برده که قبلاً در گوشی گلکسی A52 5G نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. رم ۴ و ۶ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، شیار کارت میکرو اس‌دی، سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. گلکسی F23 5G همچنین از NFC، بلوتوث ۵.۰ و یک درگاه USB-C پشتیبانی کرده اما خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در آن نیست.

گلکسی F23 5G

گلکسی F23 5G به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی مجهز شده اما این گوشی بدون شارژر در دسترس قرار گرفته است. در واقع این اولین گوشی غیرپرچمدار سامسونگ است که بدون شارژر روانه‌ی بازار می‌شود. سامسونگ این گوشی را در دو رنگ آبی و سبز و در دو نسخه با قیمت‌های ۲۱۰ و ۲۲۰ دلار در دسترس کاربران قرار داده است.

نظر شما در مورد گلکسی F23 5G چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید