اینستاگرام بی سر و صدا محدودیت زمان سپری شده در شبکه اجتماعی خود را افزایش داد - تکفارس 
اینستاگرام بی سر و صدا محدودیت زمان سپری شده در شبکه اجتماعی خود را افزایش داد - تکفارس 
اینستاگرام بی سر و صدا محدودیت زمان سپری شده در شبکه اجتماعی خود را افزایش داد - تکفارس 

اینستاگرام بی سر و صدا محدودیت زمان سپری شده در شبکه اجتماعی خود را افزایش داد

افشین نوری
۳ اسفند ۱۴۰۰ - 10:10
اینستاگرام

اینستاگرام اخیرا قابلیتی برای نمایش مدت زمان سپری شده توسط کاربران در اپلیکیشن خود معرفی کرده بود و حالا این شرکت تنظیمات این قابلیت را تغییر داده و محدودیت آن را از ۱۰ و ۱۵ دقیقه به ۳۰ دقیقه افزایش داده است.

وب‌سایت تک‌کرانچ گزارش داده است که اینستاگرام از کاربران خود خواسته است تا مقدار جدیدی برای ابن قابلیت تنظیم کنند و این موضوع نشان می‌دهد که این شرکت استراتژی قبلی خود را تغییر داده است.

در تنظیمات جدید اینستاگرام، کاربران می‌توانند محدودیت زمانی خود را به‌صورت ضریبی از پنج دقیقه تعیین کنند و به‌محض فرا رسیدن این محدوده، نوتیفیکیشنی را دریافت خواهند کرد که زمان سپری شده در اینستاگرام را به آن‌ها اطلاع خواهد داد.

مطالب مرتبط:

اینستاگرام معتقد است افزایش محدوده زمانی فوق، باعث خواهد شد تا کاربران کنترل بیشتری روی فعالیت‌های خود در این شبکه اجتماعی داشته باشند و از طرفی مانع از گسترش اختلافات بین والدین و بچه‌ها بشود.

اینستاگرام اخیرا تست قابلیتی به نام Take a Break را نیز شروع کرده است که به کاربران اجازه خواهد داد تا در حین استفاده از اینستاگرام به خودشان استراحت بدهند.

طبق گزارشی که فیس بوک اخیرا منتشر کرده بود، تعداد کاربران اینستاکرام کاهش یافته است و همین موضوع باعث کاهش درآمدهای این شرکت در این بخش شده است. حالا اینستاگرام قصد دارد با افزایش محدودیت زمانی فوق، کاربران خودش را حفظ کند و مانع از کاهش درآمدهای خود از طریق نمایش تبلیغات به کاربران شود.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که سیاست‌مداران آمریکایی چه واکنشی نسبت به این موضوع نشان می‌دهند و اینستاکرام درنهایت چه روشی را در پیش خواهد گرفت. نظر شما درباره این اقدام اینستاگرام چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید