مشخصات پوکو M4 پرو ۴G در گوگل پلی کنسول مشاهده شد - تکفارس
مشخصات پوکو M4 پرو ۴G در گوگل پلی کنسول مشاهده شد - تکفارس
مشخصات پوکو M4 پرو ۴G در گوگل پلی کنسول مشاهده شد - تکفارس

مشخصات پوکو M4 پرو ۴G در گوگل پلی کنسول مشاهده شد

مهدی حلوائی
۳ اسفند ۱۴۰۰ - 07:20
پوکو M4 پرو

پوکو پس از عرضه‌ی گوشی پوکو M4 پرو ۵G حالا قصد دارد تا نسخه‌ی ۴G این گوشی را نیز روانه‌ی بازار کند. حالا امروز این گوشی در گوگل پلی کنسول مشاهده شد و مشخصات آن در دسترس قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، پوکو M4 پرو ۴G از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه‌ی مدیاتک هیلیو G96، رم ۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که این گوشی در نسخه‌های مختلف با رابط کاربری MIUI 12.5 یا MIUI 13 به بازار عرضه شود. پوکو M4 پرو ۴G مدتی پیش در بنچمارک گیک بنچ نیز با تراشه‌ی مشابه مشاهده شده بود و در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب نمرات ۵۲۶ و ۱۸۳۲ را دریافت کرده بود.

پوکو M4 پرو 4G

گفته می‌شود که این گوشی همان ردمی نوت ۱۱S بوده که با نامی دیگر روانه‌ی بازار می‌شود و تنها تفاوت آن‌ با محصول ردمی در بخش‌ دوربین‌ها خواهد بود. احتمال می‌رود که این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی نیز استفاده کند.

نظر شما در مورد پوکو M4 پرو ۴G چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی از نظر فروش به موفقیت دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید