رویداد بعدی سامسونگ در تاریخ ۸ اسفند برگزار می شود - تکفارس
رویداد بعدی سامسونگ در تاریخ ۸ اسفند برگزار می شود - تکفارس
رویداد بعدی سامسونگ در تاریخ ۸ اسفند برگزار می شود - تکفارس

رویداد بعدی سامسونگ در تاریخ ۸ اسفند برگزار می شود

مهدی حلوائی
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - 09:44
رویداد گلکسی سامسونگ

سامسونگ امروز در خبری اعلام کرد که رویداد بعدی خود را همزمان با مراسم کنگره جهانی موبایل (MWC) بارسلون در تاریخ ۸ اسفند به‌صورت مجازی برگزار خواهد کرد. کاربران می‌توانند این رویداد را از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ و یا کانال یوتیوب این شرکت مشاهده کنند.

در طی سال‌های گذشته، کنگره جهانی موبایل یکی از مهم‌ترین رویدادها برای شرکت سامسونگ به حساب می‌آمد اما این شرکت از سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت تا محصولات جدید خود را در رویداد اختصاصی آنپکد معرفی کند. دلیل این موضوع نیز حضور شرکت‌های دیگری مانند سونی و ال جی در رویداد MWC بود که توجه کاربران را به سمت محصولات خود جلب می‌کردند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که سامسونگ در رویداد پیش روی خود از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد اما به احتمال زیاد شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد و زد فلیپ در آن خواهیم بود. گفته می‌شود که نسخه‌ی جدید گلکسی زد فولد همانند گلکسی S22 اولترا از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی کرده و به شیار مخصوص این قلم مجهز خواهد شد.

نظر شما در مورد رویداد بعدی سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ در این رویداد از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید