شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً برترین‌ گوشی بنچمارک DxOMARK در زمینه عکاسی خواهد بود - تکفارس 
شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً برترین‌ گوشی بنچمارک DxOMARK در زمینه عکاسی خواهد بود - تکفارس 
شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً برترین‌ گوشی بنچمارک DxOMARK در زمینه عکاسی خواهد بود - تکفارس 

شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً برترین‌ گوشی بنچمارک DxOMARK در زمینه عکاسی خواهد بود

افشین نوری
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - 07:51
شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی اخیرا از گوشی‌های شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس رونمایی کرد و حالا قرار است یک عضو دیگر به نام شیائومی ۱۲ اولترا این خانواده اضافه کند. امروز کانال DCS@ اطلاعات تازه‌ای درباره سیستم دوربین این گوشی منتشر کرده است.

به‌گفته این کانال، شیائومی ۱۲ اولترا از یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ با زوم دیجیتالی ۱۲۰ برابر مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو آن از لرزشگیر اپتیکی پشتیبانی خواهند کرد. ضمنا شیائومی این دوربین‌ها را با همکاری برند معروف لایکا خواهد ساخت.

شیائومی 12 اولترا

بد نیست بدانید که هواوی نیز قبلا با برند لایکا در گوشی‌های خود همکاری داشته که این همکاری منجر به موفقیت بسیار خوبی برای هواوی شد. حالا به نظر می‌رسد که شیائومی نیز به‌دنبال چنین مسیری است.

مطالب مرتبط:

از آنجائیکه قبلا بسیاری از گوشی‌های شیائومی با برند لایکا توانسته‌اند جزو برترین‌های بنچمارک DxOMARK در زمینه عکاسی قرار بگیرید، به نظر می‌رسد که شیائومی ۱۲ اولترا این پتانسیل را خواهد داشت که در صدر این لیست قرار بگیرد.

اما درباره مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا باید بگوییم که این گوشی احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن QuadHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بود و این نمایشگر با استفاده از فناوری LTPO خواهد توانست با کاهش مصرف انرژی آن عمر باتری گوشی را افزایش دهد.

از طرفی، کار پردازش این گوشی را تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در کنار ۱۲ گیگابایت رم برعهده خواهد داشت و انرژی دستگاه را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد. در ضمن انتظار می‌رود که شیائومی ۱۲ اولترا طراحی کاملا متفاوتی نسبت به سه مدل دیگر شیائومی ۱۲ داشته باشد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید