تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ معرفی شدند - تکفارس 
تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ معرفی شدند - تکفارس 
تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ معرفی شدند - تکفارس 

تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ معرفی شدند

افشین نوری
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - 08:46
گلکسی تب S8

سامسونگ در رویداد آنپک خود در کنار سری گلکسی S22 از تبلت‌های سری گلکسی تب S8 نیز رونمایی کرد که در ادامه ‌قصد داریم به مشخصات آن‌ها بپردازیم.

سری گلکسی تب S8 شامل سه مدل گلکسی تب S8 استاندارد، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 اولتراست و باید بگوییم که مدل اولترا بسیار رده‌بالاتر از دو مدل دیگر است. این تبلت از یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی سوپرامولد با رزولوشن ۲۹۶۰x۱۸۴۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و سطح حساسیت آن نسبت به قلم جدیپ S Pen بسیار بالا خواهد بود. این در حالیست که گلکسی تب S8 و S8 پلاس به‌ترتیب از نمایشگر ۱۱ اینچی LED با رزولوشن فول اچ‌دی و نمایشگر ۱۲.۴ اینچی ۱۲.۴ اینچی سوپرامولد با رزولوش ۲۸۰۰x۱۷۵۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند.

گلکسی تب S8

در این گوشی از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است و امکان ضبط ویدیوهای ۴K نیز با آنها وجود خواهد داشت. هر دوی این دوربین‌ها در داخل یک سوراخ ناچ قرار گرفته‌اند. در بخش صوتی نیز گلکسی تب S8 اولترا از سه میکروفون نویز کنسلینگ و چهار اسپیکر دالبی اتموس بهره می‌برد. گلکسی تب S8 و S8 پلاس نیز از چنین اسپیکرهایی استفاده می‌کنند.

گلکسی تب S8

کار پردازش هر سه تبلت گلکسی تب S8 را یک تراشه هشت هسته‌ای ۴ نانومتری در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای دو مدل استاندارد و پلاس و تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل اولترا برعهده دارد. هر سه تبلت همچنین سیستم عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کنند و از بلوتوث ۵.۲ و وای فای ۶E پشتیبانی می‌کنند. یک شیار کارت میکرو اس‌دی هم روی آن‌ها وجود دارد.

گلکسی تب S8

دوربین‌های پشت گلکسی تب S8 اولترا شامل یک دوربین فوق عریض ۶ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی می‌شوند و دو مذل گلکسی تب S8 و S8 پلاس فقط یک دوربین فوق عریض ۲۲ مگاپیکسلی در پشت خود دارند. هر سه تبلت جدید سامسونگ از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند که مزیت بسیار خوبی برای آن‌ها خواهد بود.

گلکسی تب S8

امکان اتصال این تبلت‌ها به گوشی هوشمند و کامپیوتر شخصی وجود خواهد داشت و شما به‌راحتی خواهید توانست فایل‌های خود را بین این دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید. امکان استفاده از حالت DeX نیز در این تبلت‌ها وجود خواهد داشت.

پیش‌سفارش این سه تبلت از امروز آغاز شده و گلکسی تب S8 و S8 پلاس در رنگ‌های صورتی، طلایی، گرافیتی و نقره‌ای به قیمت ۷۰۰ و ۹۰۰ دلار عرضه خواهند شد و گلکسی تب S8 اولترا فقط در رنگ گرافیتی و به قیمت ۱۱۰۰ دلار فروخته خواهد شد.

نظر شما درباره این تبلت‌ها چیست؟ آیا طراحی آن‌ها را می‌پسندید؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید