طوفان سونی اکسپریا ۱ مارک IV در راه است - تکفارس 
طوفان سونی اکسپریا ۱ مارک IV در راه است - تکفارس 
طوفان سونی اکسپریا ۱ مارک IV در راه است - تکفارس 

طوفان سونی اکسپریا ۱ مارک IV در راه است

افشین نوری
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - 14:21
اکسپریا ۱ مارک IV

سونی قرار است به‌زودی از گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ مارک IV رونمایی کند و اگر همه چیز خوب پیش برود احتمالا در ماه می شاهد معرفی آن خواهیم بود.

اما طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است، اکسپریا ۱ مارک IV نسبت به مدل قبلی خود قابلیت‌های بسیار خوبی خواهد داشت که از آن جمله می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۵ وات (به جای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۳۰ وات) و حافظه بسیار زیاد با ترکیب ۱۲/۲۵۶ برای مدل پایه و ۱۶/۵۱۲ گیگابایت برای مدل بالاتر اشاره کرد. این گوشی همچنین مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود.

اکسپریا ۱ مارک IV

در بخش دوربین نیز ما شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود و سونی برای دوربین اصلی و تله‌فوتو اکسپریا ۱ مارک IV از سنسورهای جدیدی استفاده خواهد کرد. با این‌حال، به نظر می‌رسد برای دوربین فوق عریض این گوشی همچنان از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX363 استفاده خواهد شد. از طرف دیگر انتظار می‌رود دوربین سلفی این گوشی در زیر نمایشگر تعبیه بشود.

مطالب مرتبط:

در هر حال، سونی این روزها از رقبای خود در بازار گوشی هوشمند کمی عقب مانده است و شاید بخواهد با معرفی این گوشی پرچمدار جایگاه قبلی خود را دوباره باز بیابد. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع: GSM Slash

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید