جزئیات مربوط به گوشی های بعدی شیائومی فاش شد - تکفارس 
جزئیات مربوط به گوشی های بعدی شیائومی فاش شد - تکفارس 
جزئیات مربوط به گوشی های بعدی شیائومی فاش شد - تکفارس 

جزئیات مربوط به گوشی های بعدی شیائومی فاش شد

مهدی حلوائی
۳ بهمن ۱۴۰۰ - 16:06
شیائومی

شیائومی سال ۲۰۲۲ را با عرضه‌ی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ آغاز کرد اما هنوز تا پایان این سال ۱۱ ماه باقی مانده است و به احتمال زیاد شاهد عرضه‌ی گوشی‌های بیشتری از این شرکت در سال جاری خواهیم بود. حالا یکی از افشاگران معتبر با نام کاربری Digital Chat Station در جدیدترین گزارش خود برخی از جزئیات مربوط به این گوشی‌ها را فاش کرده است.

شیائومی

بر اساس این گزارش، شیائومی در سال ۲۰۲۲ چهار گوشی با نام‌های رمز rubens ،munch ،matisse و fog را روانه‌ی بازار خواهد کرد. این نام‌ها متعلق به گوشی‌های ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 گیمینگ ادیشن بوده که به ترتیب از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۸۰۰۰، دایمنسیتی ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند. شیائومی همچنین دو گوشی دیگر با نام رمز thor و loki را در سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌کند و گفته می‌شود که هر دو گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و دوربین‌های قدرتمند بهره‌ خواهند برد.

شیائومی

همچنین در این گزارش نام رمز ۶ گوشی دیگر نیز به چشم می‌خورد که به‌ادعای DCS، نام‌های light و thunder متعلق به گوشی‌های تاشوی میکس فلیپ و میکس ۲ بوده و ۴ نام دیگر نیز مربوط به گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ خواهد بود. بر اساس این گزارش، دو گوشی تاشوی شیائومی از تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهند برد اما سری ردمی نوت ۱۲ به تراشه‌ی معرفی‌نشده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز خواهند شد.

نظر شما در مورد گوشی‌های شیائومی چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه ویژگی‌هایی را به گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید