سری گلکسی S22 از محافظ جدید گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده خواهند کرد - تکفارس
سری گلکسی S22 از محافظ جدید گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده خواهند کرد - تکفارس
سری گلکسی S22 از محافظ جدید گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده خواهند کرد - تکفارس

سری گلکسی S22 از محافظ جدید گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده خواهند کرد

مهدی حلوائی
۲۴ دی ۱۴۰۰ - 20:10
گلکسی S22

محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس حدود یک سال و نیم پیش برای اولین بار معرفی شد و از آن زمان تقریباً تمام گوشی‌های پرچمدار و همچنین برخی از گوشی‌های میان‌رده از آن استفاده کرده‌اند. حالا گزارش حدیدی منتشر شده است که به عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این محافظ به همراه گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ اشاره دارد.

بر اساس گزارش IceUniverse، هر سه نسخه‌ی پایه، پلاس و اولترای گلکسی S22 به این محافظ نمایشگر مجهز خواهند شد. همچنین مدتی پیش گزارش مشابهی از سوی The Cat منتشر شده بود که به استفاده‌ی سامسونگ از محافظ گوریلا گلس در پنل پشتی این گوشی‌ها اشاره داشت. این در حالی است که گلکسی S21 و S21 پلاس از پنل پشتی پلاستیکی بهره برده بودند. گفته می‌شود که گلکسی S22 اولترا از متریال شیشه‌ای خاصی بهره می‌برد که میزان بازتاب نور آن نسبت به شیشه‌های معمولی کمتر خواهد بود.

مدتی پیش تصاویری از ماکت گوشی‌های گلکسی S22 منتشر شد که طراحی مات پنل پشتی این گوشی‌ها را نشان می‌داد. گفته می‌شود که گوشی‌های گلکسی S22 و S22 پلاس در رنگ‌های طلایی، سبز، سیاه و سفید در دسترس قرار خواهند گرفت و نسخه‌ی اولترا نیز به جای رنگ طلایی از رنگ قرمز بهره خواهد برد. قرار است که سامسونگ از این گوشی‌ها در تاریخ ۱۹ بهمن سال جاری رونمایی کند.

نظر شما در سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید پرچمداران خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید