سامسونگ از جدیدترین محصولات تاشوی خود رونمایی کرد - تکفارس
سامسونگ از جدیدترین محصولات تاشوی خود رونمایی کرد - تکفارس
سامسونگ از جدیدترین محصولات تاشوی خود رونمایی کرد - تکفارس

سامسونگ از جدیدترین محصولات تاشوی خود رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۱۶ دی ۱۴۰۰ - 10:47
محصولات تاشوی جدید سامسونگ

بدون شک سامسونگ در حال حاضر برترین شرکت در بازار گوشی‌های تاشو بوده و شرکت‌هایی مانند اوپو، هوآوی و موتورلا کار سختی برای رقابت با این غول فناوری کره‌ای دارند. این شرکت روز گذشته در مراسم CES 2022 از جدیدترین محصولات تاشوی خود با نام‌های فلکس S، فلکس G، فلکس نوت و فلکس اسلایدبل (Flex Slidable) رونمایی کرد.

فلکس S و G دو گوشی تاشوی جدید و البته مفهومی سامسونگ بوده که نحوه‌ی تاشدن آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. فلکس S در واقع از سه نمایشگر تشکیل شده که پس از بازشدن به یک تبلت بزرگ تبدیل می‌شود و هنگام بسته‌شدن به شکل حرف S درمی‌آید. در طرف دیگر، نمایشگرهای فلکس G به سمت داخل تا شده و تمام این نمایشگرها پس از بسته‌شدن، بر خلاف فلکس S به‌طور کامل مخفی می‌شوند. به‌نظر می‌رسد که فناوری استفاده‌شده در فلکس S بیشتر در دستگاه‌های با نمایشگر بزرگ کاربرد خواهد داشت.

همچنین فلکس نوت جدیدترین ایده‌ی سامسونگ برای نوت بوک‌ها و لپ تاپ‌های تاشو است. این محصول دارای یک صفحه نمایش بزرگ بوده و تنها به سمت داخل تا می‌شود. در واقع این دستگاه یک لپ تاپ تاشوی بدون صفحه کلید بوده که کاربران می‌توانند از بخش پایینی آن به عنوان صفحه کلید استفاده کنند. این تنها کاربرد بخش زیر نمایشگر فلکس نوت نبوده و امکان استفاده از این قسمت به عنوان پد طراحی و موارد دیگر نیز وجود دارد.

فلکس اسلایدبل نیز آخرین تاشوی معرفی‌شده‌ی سامسونگ در رویداد CES 2022 بوده که محصولی مشابه گوشی تاشوی اوپو ایکس ۲۰۲۱ است. سامسونگ در تیزر منتشرشده نشان داد که صفحه نمایش کناری این دستگاه با فشاردادن یک دکمه به‌صورت کشویی بیرون آمده و از آن می‌توان برای دسترسی به اپلیکیشن‌های منوی اصلی گوشی استفاده کرد. توجه داشته باشید که تمام این محصولات در حد نمونه‌ی اولیه بوده و به احتمال زیاد تا عرضه‌ی آن‌ها به بازار فاصله‌ی زیادی وجود دارد.

نظر شما در مورد محصولات تاشوی جدید سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما آیا در آینده شاهد عرضه‌ی این محصولات به بازار خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید