ویدیوی رسمی قابلیت های نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو [تماشا کنید] - تکفارس
ویدیوی رسمی قابلیت های نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو [تماشا کنید] - تکفارس
ویدیوی رسمی قابلیت های نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو [تماشا کنید] - تکفارس

ویدیوی رسمی قابلیت های نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو [تماشا کنید]

مهدی حلوائی
۳ دی ۱۴۰۰ - 11:36
شیائومی 12 پرو

شیائومی ۱۲ پرچمدار جدیدی بوده که ویژگی‌های متعددی را در سایزی کوچک در دسترس کاربران قرار می‌دهد اما شیائومی ۱۲ پرو پا را از این نیز فراتر گذاشته و بهترین قابلیت‌های یک پرچمدار واقعی را ارائه می‌دهد. این گوشی به صفحه نمایش با رزولوشن ۲کی و نرخ تازه‌سازی پویای ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

شیائومی امروز ویدیویی از این گوشی را منتشر کرده است که ویژگی‌های صفحه نمایش آن را نشان می‌دهد. اما این تنها نکته‌ی موجود در ویدیو نبوده و شما برای اولین بار می‌توانید طراحی بخش جلویی این گوشی را نیز مشاهده کنید. متاسفانه دوربین سلفی شیائومی ۱۲ پرو در این ویدیو قابل مشاهده نیست اما تصاویر منتشرشده‌ی رسمی از این گوشی به استفاده‌ی آن از دوربین سلفی پانچ هول کوچک اشاره داشته‎‌اند.

با این وجود، مهم‌ترین ویژگی این گوشی صفحه نمایش ۲کی کم‌مصرف آن است که نرخ تازه‌سازی آن با توجه به بازخورد لمسی کاربر و نوع محتوای پخش‌شده تغییر می‌کند. به‌ادعای شیائومی، این صفحه نمایش از فناوری LTPO اپل که در گوشی آیفون ۱۳ پرو استفاده شده است، بهتر خواهد بود. همان‌طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش شیائومی ۱۲ پرو هنگام استفاده از اپلیکیشن ویبو ۱۲۰ هرتز است اما عدم لمس صفحه نمایش باعث می‌شود که این نرخ به ۱۰ هرتز کاهش پیدا کند. این ویژگی باعث می‌شود تا مصرف انرژی صفحه نمایش تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

نظر شما در مورد شیائومی ۱۲ پرو چیست؟ به‌نظر شما آیا شیائومی با عرضه‌ی پرچمداران جدید خود جایگاه بهتری را نسبت به سال قبل در بازار گوشی‌های هوشمند به دست خواهد آورد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید