اپرا پلتفرم رمز ارز پالیگان را با مرورگر خود یکپارچه سازی می کند - تکفارس 
اپرا پلتفرم رمز ارز پالیگان را با مرورگر خود یکپارچه سازی می کند - تکفارس 
اپرا پلتفرم رمز ارز پالیگان را با مرورگر خود یکپارچه سازی می کند - تکفارس 

اپرا پلتفرم رمز ارز پالیگان را با مرورگر خود یکپارچه سازی می کند

افشین نوری
۲ دی ۱۴۰۰ - 13:55
اپرا پالیگان

اپرا اعلام کرده است که پلتفرم پالیگان (Polygon) را با این مرورگر یکپارچه‌سازی خواهد کرد تا به کاربران اجازه دهد به هزاران اپلیکیشن غیرمتمرکز (dApps) موجود در شبکه پالیگان دسترسی داشته باشند.

پالیگان یک پلتفرم مبتنی بر رمز ارز اتریوم است که به شما کمک می‌کند تا تراکنش‌های خود را با این رمز ارز و با سرعت بالا انجام دهید و حالا با این اقدام گوگل، کاربران به‌راحتی خواهند توانست با فضای Web3 تعامل داشته باشند. این یکپارچه‌سازی قرار است از اوایل سال ۲۰۲۲ شروع بشود.

مطالب مرتبط:

یورگن آرنسن (Jørgen Arnesen) نایب‌رئیس اپرا موبایل گفته است:

یکپارچه‌سازی پالیگان به ما کمک خواهد کرد تا بزرگترین چالش موجود بر سر راه علاقمندان رمز ارز را حل کنیم و آن چیزی نیست جز هزینه بالای سوخت و سرعت پایین تراکنش‌ها. ما قصد داریم با این اقدام، امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان و توکن MATIC را به‌طور مستقیم از طریق مرورگر موبایل فراهم سازیم.

اپرا گفته است که پالیگان اپلیکیشن‌های NFT و گیمینگ بیشتری نسبت به راهکارهای Layer 2 Ethereum دارد و بسیار مناسب کسانی خواهد بود که به فضای Web3 علاقمند هستند. یکپارچه‌سازی مذکور ابتدا با مرورگر اندرویدی اپرا که هم‌اکنون دارای چندین قابلیت Web3 و یک کیف‌پول رمز ارز داخلی است شروع خواهد شد و سپس برای کامپیوترهای ویندوزی ارائه خواهد گردید.

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید