برنامه Opera Max از گوگل‌پلی حذف شد - تکفارس 
برنامه Opera Max از گوگل‌پلی حذف شد - تکفارس 

برنامه Opera Max از گوگل‌پلی حذف شد

حمزه سروری
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 21:30
برنامه Opera Max از گوگل‌پلی حذف شد - تکفارس 

خبری غم انگیز برای طرفداران «اُپرا»، همان طور که پیش از این هم این توسعه دهنده ی نروژی تأیید کرده بود بالاخره یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اندروید یعنی «اپرا مکس» (Opera Max) از رده خارج شد. در ابتدا این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، نرم افزاری برای این که به کاربرانش اجازه دهد که حجم استفاده شده در اینترنتِ گوشی های اندرویدی خود را مدیریت کنند.

برای هر دلیلی که ممکن است وجود داشته باشد، اپرا تصمیم گرفت که از ادامه دادن با این اپلیکیشن امتناع کند و آن را سریعاً از گوگل پلی نیز حذف کرد. ظاهراً این توسعه دهنده می خواهد که تمام تمرکز خود را برا روی دیگر سرویس هایش قرار دهد و دیگر از پیش روی با این اپلیکیشن و افزودن هر گونه اضافات به این نرم افزار جلو گیری کند.

اپرا تصمیم گرفته است که اپرا مکس را متوقف کند. این محصول تا حد زیادی با چیزی که ما از تولیدات مرورگری خود انتظار داریم اختلاف ارزشی پیدا کرده است و دیگر آن چیزی نیست که عامه مردم به آن نیاز داشته باشند، اپرا تمرکز خود را بر دیگر جنبه های خود در تولید و عرضه ی مرورگری خود قرار داده است. ما بنا بر این بهتر است از این به بعد مرورگر های دیگر خودمان را بررسی کنیم و تمرکزمان را بر روی آن ها قرار دهیم.

آن افرادی که هنوز هم اپرا مکس را به صورت نصب شده در گوشی اندرویدی خود دارند نباید از این به بعد انتظار هر گونه به روز رسانی ای داشته باشند. کابران اندرویدی می توانند تا زمانی که اپرا بخواهد به طور کلی این سرویسش را قطع کند از خدمات آن استفاده کنند. زمان قطع شدن ابدی سرویس اپرا مکس تنها زمانی است که اپرا بخواهد خدمات خود را کاملاً در این سرمایه گذاری اش قطع کند…

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید