پتنت جدید سامسونگ به یک دستگاه تاشدنی عجیب اشاره دارد - تکفارس 
پتنت جدید سامسونگ به یک دستگاه تاشدنی عجیب اشاره دارد - تکفارس 
پتنت جدید سامسونگ به یک دستگاه تاشدنی عجیب اشاره دارد - تکفارس 

پتنت جدید سامسونگ به یک دستگاه تاشدنی عجیب اشاره دارد

افشین نوری
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - 12:58
سامسونگ

نمایشگرهای تاشو خوشبختانه این امکان را برای سازندگان گوشی فراهم کرده است تا طراحی‌های متنوعی برای آن‌ها در نظر بگیرند. اما برخی از این طراحی‌ها واقعا در نوع خود عجیب و غریب هستند.

سامسونگ اخیرا پتنتی به ثبت رسانده که عنوان آن Samsung Dual Slider است و اشاره به طراحی جالبی دارد. این پتنت اشاره به یک دستگاه تاشدنی دارد که می‌تواند بسته به نیاز کاربر، هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی باز بشود. در توضیحات این پتنت آمده است: این دستگاه الکترونیکی دارای نمایشگری است که می‌تواند حالت‌های مختلفی به خود بگیرد.

مطالب مرتبط:

همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، دستگاه مذکور دارای نمایشگری است که هم در بالا و هم در سمت دستگاه می‌تواند رول بشود. رول شدن این دستکاه توسط یک دکمه یا با استفاده از ژست‌های حرکتی قابل انجام خواهد بود.

سامسونگ

این دستکاه می‌تواند تا ۳۰ درصد عرض خود و تا ۲۵ درصد طول خود گسترش بیابد و صفحه‌نمایش بزرگتری را در اختیار کاربر قرار بدهد. در این طراحی، دوربین‌های پشت و جلو، در گوشه سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند تا تحت‌تاثیر حرکت نمایشگر قرار نگیرند. یک نمایشگر اضافی نیز وجود دارد که می‌تواند برای نمایش سایر اپلیکیشن‌ها مانند گالری عکس‌ها و پیام‌ها استفاده شود. به‌این ترتیب، امکان مالتی‌تسکینگ نیز برای کاربران وجود خواهد داشت.

البته باید توجه داشت که این پتنت صرفا در حد پتنت است به معنای آن نیست که سامسونگ حتما آن را اجرایی خواهد کرد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت کره‌ای چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Ms Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید