مشخصات کلیدی وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد؛ یک پرچمدار مثال‌زدنی - تکفارس 
مشخصات کلیدی وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد؛ یک پرچمدار مثال‌زدنی - تکفارس 
مشخصات کلیدی وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد؛ یک پرچمدار مثال‌زدنی - تکفارس 

مشخصات کلیدی وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد؛ یک پرچمدار مثال‌زدنی

افشین نوری
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - 16:14
وان پلاس ۱۰ پرو

با نزدیک‌تر شدن به آغاز سال جدید میلادی، خیلی از مشتریان منتظر گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۲ هستند. یکی از این گوشی‌های پرچمدار، وان پلاس ۱۰ پرو است.

امروز کانال Digital Chat Station اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی فاش کرده‌ است. به‌گفته این وب‌سایت، وان پلاس ۱۰ پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی انحنادار LTPO AMOLED با رزولوشن ۲K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و در گوشه بالا سمت چپ خود یک هول پانچ کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

در پشت این گوشی نیز یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۸ مکاپیکسلی با بزرگنمایی ۳ برابر وجود خواهد داشت. این گوشی همچنین از شارژ سریع سیمی ۸۰ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای رابط کاربری ColorOS 12 در کنار اندروید ۱۲ خواهیم بود.

وان پلاس ۱۰ پرو

این‌ها همه اطلاعاتی که کانال Digital Chat Station درباره وان پلاس ۱۰ پرو منتشر کرده است، اما ما براساس گزارش‌های قبلی می‌دانیم که این گوشی در بخش سخت‌افزار مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در کنار ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1  خواهد بود. انرژی این گوشی را نیز احتمالا یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد.

نظر شما درباره این گوشی پرچمدار چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید