تیزرهای رسمی وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شد؛ عرضه ۲۱ دی - تکفارس
تیزرهای رسمی وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شد؛ عرضه ۲۱ دی - تکفارس

تیزرهای رسمی وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شد؛ عرضه ۲۱ دی

مهدی حلوائی
۱۴ دی ۱۴۰۰ - 20:38
وان پلاس 10 پرو

شرکت وان پلاس امروز با انتشار چند تیزر جدید از گوشی وان پلاس ۱۰ پرو، عرضه‌ی این محصول در تاریخ ۲۱ دی را تایید کرد. تصاویر منتشرشده، طراحی پنل پشتی گوشی و بخش دوربین‌های آن را نشان می‌دهند.

پیت لاو، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل وان‌پلاس، در پاسخ به سوالات کاربران در خصوص سخت‌افزار این گوشی اعلام کرد که عملکرد نهایی گوشی، پرچمداربودن آن را اثبات خواهد کرد. به عبارت دیگر هنوز مشخصات کامل این پرچمدار جدید وان‌پلاس اعلام نشده است اما گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی آن از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فست شارژ ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی اشاره داشته‌اند.

همچنین گفته‌ می‌شود که این گوشی از صفحه نمایش سوپر امولد ۶.۷ اینچی با پشتیبانی از فناوری LTPO 2 و رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل بهره خواهد برد. وان‌ پلاس در گذشته تنها نسخه‌ی پایه و پروی گوشی‌های خود را به بازار عرضه کرده و انتظار می‌رود که از همین رویکرد در نسل جدید پرچمداران خود نیز استفاده کند.

نظر شما در مورد گوشی وان پلاس ۱۰ پرو چیست؟ به‌نظر شما وان‌پلاس برای رقابت با پرچمداران شرکت‌های دیگر باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.