فهرست و زمان عرضه وان UI 4 اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
فهرست و زمان عرضه وان UI 4 اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
فهرست و زمان عرضه وان UI 4 اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

فهرست و زمان عرضه وان UI 4 اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد

مهدی ملکی
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 16:38
وان UI 4

سامسونگ اخیراً به شکل خلاصه زمان‌بندی عرضه به‌روزرسانی وان UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را برای کاربران اپلیکیشن Members خود منتشر کرده است. این فهرست شامل دوره‌ای طولانی از همین حالا تا ماه جولای ۲۰۲۲ میلادی می‌شود.

اگرچه این فهرست مدت کوتاهی پس از انتشار حذف شد اما به نظر می‌رسد که حداقل اکنون آمار دقیقی را ارائه می‌دهد. به هر حال شاید سامسونگ در آینده برخی از برنامه‌های ذکر شده در این فهرست را تغییر دهد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، سری گلکسی S21 و سپس زد فولد ۳، زد فلیپ ۳، سری گلکسی S20 و نوت ۲۰ بالاترین اولویت را در زمان‌بندی سامسونگ دارند و می‌توان انتظار داشت که در ماه جاری و آینده شاهد عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۲ برای آن‌ها باشیم.

تاریخ و زمان انتشار اندروید ۱۲ برای همه گوشی های سامسونگ

این شرکت مدتی پیش یک نسخه بتا از وان UI 4 را برای کاربران عرضه کرده بود و مدتی پس از آن هم مانند گذشته در نسخه جدید بتای رابط کاربری خود، به رفع باگ‌ها و بهبود برخی از ویژگی‌ها پرداخت.

این به‌روزرسانی که با شماره ZUJ1 شناخته می‌شود، برای کاربرانی که در چین، آلمان، هند، لهستان، کره جنوبی، ایالات متحده و انگلستان سکونت دارند و داخل برنامه بتای این شرکت ثبت نام کرده‌اند، در دسترس قرار گرفته است. صاحبان گوشی‌های گلکسی S21، S21 پلاس و S21 اولترا از مدتی پیش می‌توانند این نسخه بتای وان UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دانلود کنند.

رم پلاس (Ram Plus) که ۴ گیگابایت رم مجازی را در اختیار گوشی قرار می‌دهد، یکی از ویژگی‌هایی است که در این نسخه جلب توجه می‌کند. البته انتظار می‌رود این ویژگی فقط محدود به گوشی‌های مذکور نباشد و سایر گوشی‌های گلکسی نیز این ویژگی را دریافت کنند.

پیش از این برخی از گوشی‌های سامسونگ این ویژگی را حتی قبل از عرضه اندروید ۱۲، طی یک به‌روزرسانی دریافت کرده بودند.

به‌روزرسانی مذکور بهبودهایی را هم در بخش عملکرد این دستگاه‌ها اعمال کرده است. این نسخه موتور تم‌های خودکار اندروید ۱۲را نیز به گوشی‌های گلکسی سامسونگ اضافه کرده است. این موتور اجازه می‌دهد رنگ اجزای رابط کاربری با توجه به پس‌زمینه شما تولید و تغییر کند. به هر نحو با انتشار نسخه رسمی اندروید ۱۲ و خروج از حالت بتا، ویژگی‌های اصلی بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

مطالب مرتبط:

بعد از این سری‌های پرچم‌دار تازه‌نفس که در دوران بتای اندروید ۱۲ هم دوران خوبی را پشت سر می‌گذاشتند، در ماه ژانویه نوبت به سری گلکسی S10، S20 FE، نوت ۱۰ فولد و زد فلیپ می‌رسد. محصولات میان‌رده گلکسی A52s و A42 5G هم در همین بازه زمانی وان UI 4 را دریافت خواهندکرد.

گلکسی تب S7 و تب S7+ در ماه فوریه ۲۰۲۲ میزبان این به‌روزرسانی خواهند بود و سرانجام از ماه آوریل سال مذکور، عرضه اندروید ۱۲ برای محصولات میان‌رده و البته محبوب سری A آغاز خواهد شد. شما می‌توانید این فهرست را در بالا مشاهده کنید. آیا گوشی شما هم در فهرست بالا قرار دارد یا نهایتاً باید از به‌روزرسانی‌های اصلی نرم‌افزاری سامسونگ خداحافظی کنید؟

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید