گلکسی تب A8 2021 گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی تب A8 2021 گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی تب A8 2021 گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی تب A8 2021 گواهینامه FCC را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 16:40
سامسونگ گلکسی تب A8

تبلت گلکسی تب A8 2021 سامسونگ که اخبار مربوط آن از شهریورماه به گوش می‌رسید، امروز موفق شد تا گواهینامه‌ی کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC)، BIS و TÜV Rheinland را دریافت کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده از سوی بنچمارک گیک بنچ، تبلت گلکسی تب A8 2021 در دو نسخه‌ی LTE و وای‌فای به بازار عرضه خواهد شد. در حالی که هر دو نسخه‌ی این تبلت موفق به دریافت گواهینامه‌ی BIS شده‌اند اما به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر تنها نسخه‌ی LTE آن گواهینامه‌ی کمیسیون فدرال ارتباطات را دریافت کرده است. از این رو انتظار می‌رود که هر دو نسخه‌ی این تبلت در کشور هند عرضه شوند. همچنین گواهینامه‌ی TÜV Rheinland نشان داده که گلکسی تب A8 2021 از باتری ۷.۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۷.۸ واتی بهره برده است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی تب A8 2021 از بدنه‌ی فلزی با چهار بلندگو، یک درگاه USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده کرده است. صفحه نمایش ال سی دی ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی UNISOC T618 و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ از دیگر ویژگی‌های احتمالی این تبلت خواهد بود.

نظر شما در مورد گلکسی تب A8 2021 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ این محصول را در چه تاریخی معرفی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید