سامسونگ برنده بیش از ۴۰ جایزه نوآوری از مراسم CES 2022 شد -
سامسونگ برنده بیش از ۴۰ جایزه نوآوری از مراسم CES 2022 شد -
سامسونگ برنده بیش از ۴۰ جایزه نوآوری از مراسم CES 2022 شد -

سامسونگ برنده بیش از ۴۰ جایزه نوآوری از مراسم CES 2022 شد

مهدی حلوائی
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - 11:55
سامسونگ CES 2022

رویداد CES 2022 امسال در تاریخ ۱۵ دی (۴ ژانویه ۲۰۲۲) به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد و سامسونگ موفق شده تا بیش از ۴۰ جایزه‌ی نوآوری را از این رویداد دریافت کند.

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ مدل Bespoke Edition جایزه‌ی بخش نوآوری را به خود اختصاص داد و نسخه‌ی معمولی گلکسی زد فلیپ ۳ نیز در بخش‌های تصویربرداری دیجیتالی و موبایل و وسایل جانبی جایزه CES را دریافت کرد. در بخش سخت‌افزار و قطعات کامپیوتر نیز لپ تاپ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ موفق به دریافت جایزه‌ شد. حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP1، گوشی گلکسی زد فولد ۳، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴، هدفون گلکسی بادز ۲ و ردیاب اسمارت تگ پلاس از دیگر محصولات سامسونگ هستند که در این رویداد جایزه‌ای را دریافت کردند.

سامسونگ CES 2022

سامسونگ یکی از چندین شرکت‌ بزرگ حوزه‌ی فناوری است که همیشه به دنبال ایجاد فناوری و پیشرفت در این صنعت بوده و در حال حاضر نیز در این راه از بسیاری از شرکت‌های رقیب پیشی گرفته است. سری گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ تنها برخی از نوآوری‌های این غول فناوری کر‌ه‌ای در سال‌های اخیر می‌باشد.

نظر شما در مورد شرکت سامسونگ چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند به برتری خود در بازار گوشی‌های هوشمند ادامه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید