سری گلکسی S22 از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد -
سری گلکسی S22 از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد -
سری گلکسی S22 از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد -

سری گلکسی S22 از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد

مهدی حلوائی
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - 14:22
سامسونگ گلکسی S22

نسخه‌ی مخصوص کشور چین گوشی‌های سری سامسونگ به‌تازگی گواهینامه ۳C را دریافت کرده‌اند و براساس جزئیات این گواهینامه، سرعت شارژ باسیم این گوشی ‌ها ۲۵ وات خواهد بود. این در حالی است که شایعات قبلی به پشتیبانی سری گلکسی S22 از شارژ ۴۵ واتی اشاره داشتند.

سامسونگ قصد دارد تا نسخه‌های عرضه‌شده در خارج از کشور چین را به پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ و تراشه‌ی اختصاصای ای ام دی مجهز کرده و از این رو ممکن است که نسخه‌های مخصوص کشور چین این سری به علت استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ از سرعت شارژ پایین‌تری پشتیبانی کنند.

گواهینامه 3C سری گلکسی S22

نام رمز SM-S9060 ،SM-S9010 و SM-S9080 به ترتیب به گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 الترا اشاره داشته و عدد ۰ در آخر هر نام به معنای عرضه‌ی گوشی‌ها در کشور چین می‌باشد. هر سه گوشی از شارژر سامسونگ EP-TA800 استفاده کرده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ و به همراه گوشی گلکسی نوت ۱۰ عرضه شده بود.

در صورتی که سامسونگ در نسل جدید گوشی‌های خود از سرعت شارژ بالاتری استفاده نکند، بدون شک از رقبای اندرویدی خود عقب خواهند ماند. در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های اندرویدی از سرعت شارژ دو تا سه‌برابر بیشتر نسبت به گوشی‌های سامسونگ بهره برده و حتی برخی از آن‌ها سرعت شارژ ۱۲۵ وات را ارائه داده‌‌اند.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری گلکسی S22 چیست؟ آیا نسخه‌های خارج از کشور چین این گوشی‌ها از سرعت شارژ بالاتر از ۲۵ وات استفاده خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید