رندرهای قاب گلکسی S22 الترا افشا شد - تکفارس 
رندرهای قاب گلکسی S22 الترا افشا شد - تکفارس 
رندرهای قاب گلکسی S22 الترا افشا شد - تکفارس 

رندرهای قاب گلکسی S22 الترا افشا شد

مهدی حلوائی
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - 10:42
سامسونگ گلکسی S22 الترا

سامسونگ در نظر دارد تا گوشی پرچمدار گلکسی S22 الترا را در اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند اما حالا اطلاعات بیشتری از این گوشی پیش از معرفی رسمی آن به بیرون درز پیدا کرده است. جدیدترین تصاویر منتشرشده از این گوشی مربوط به رندرهای قاب آن بوده که اطلاعات افشاشده‌ی قبلی را نیز تایید می‌کند.

براساس تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که طراحی این پرچمدار جدید سامسونگ تفاوت چندانی با نسخه‌ی قبلی ندارد اما بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های سری نوت به آن اضافه شده است. مهم‌ترین تغییر ایجادشده در این گوشی، اضافه‌شدن شیار قلم S Pen است که جای خالی آن در نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی S21 حس می‌شد.

براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی S22 الترا از صفحه نمایش امولد ۶.۸ اینچی با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی بالا استفاده کرده و ابعاد آن ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر خواهد بود. در قسمت پشتی این گوشی چهار دوربین و یک فلش ال ای دی قرار گرفته و قسمت پایینی آن نیز شامل درگاه USB-C، گریل بلندگو و میکروفون خواهد شد. همچنین شیار قلم S Pen نیز در همین بخش قرار خواهد داشت.

گلکسی S22 الترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ ۵G بهره خواهد برد اما نسخه‌های عرضه‌شده در برخی از مناطق به پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهند شد. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتو و پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۱۰x از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهند بود.

نظر شما در مورد گلکسی S22 الترا چیست؟ آیا این گوشی از نظر فروش عملکرد مناسبی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید