مایکروسافت اطلاعات تازه‌ای درباره آفیس ۲۰۲۱ منتشر کرد - تکفارس 
مایکروسافت اطلاعات تازه‌ای درباره آفیس ۲۰۲۱ منتشر کرد - تکفارس 
مایکروسافت اطلاعات تازه‌ای درباره آفیس ۲۰۲۱ منتشر کرد - تکفارس 

مایکروسافت اطلاعات تازه‌ای درباره آفیس ۲۰۲۱ منتشر کرد

افشین نوری
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - 10:24
آفیس ۲۰۲۱

ما در حال نزدیک شدن به رویداد ۵ اکتبر مایکروسافت هستیم و در این رویداد شاهد معرفی نسخه نهایی ویندوز ۱۱ و آفیس ۲۰۲۱ خواهیم بود. مایکروسافت حالا اطلاعات تازه‌ای درباره برخی از این محصولات منتشر کرده است.

به گفته این شرکت، چندین قابلیت برنامه آفیس ۳۶۵ به آفیس ۲۰۲۱ اضافه خواهد شد. یکی از این قابلیت‌ها ویژگی نوشتن مشترک آنی (Real-time co-authoring) است که به کاربران اجازه خواهد داد تا همزمان با دیگران بر روی یک سند مشترک و با استفاده از برنامه وان درایو کار کنند.

آفیس ۲۰۲۱

همچنین هر دو برنامه آفیس ۲۰۲۱ و آفیس ۳۶۵ از برنامه مایکروسافت تیمز بهره خواهند برد تا کاربران به‌راحتی بتوانند مدیریت کارها را با دیگران هماهنگ کنند. در حال حاضر، مایکروسافت تیمز بخشی از ویندوز ۱۱ است، اما با یکپارچه‌سازی آن با آفیس ۲۰۲۱ و آفیس ۳۶۵، کاربران ویندوز ۱۰ و مک او اس هم قادر به دسترسی به آن خواهند بود.

مطالب مرتبط:

مایکروسافت در رویداد ۵ اکتبر خود همچنین یک آپدیت بصری برای آفیس ۲۰۲۱ و آفیس ۳۶۵ ارائه خواهد کرد که ظاهر زیبایی به آن‌ها خواهد بخشید. این ظاهر زیبا شامل گوشه‌های گرد برای پنجره‌ها، تب‌های بازطراحی‌شده و موارد دیگر خواهد بود.

آفیس ۲۰۲۱

مایکروسافت گفته است که آفیس هوم و Student 2021 دارای قیمتی برابر ۱۴۹.۹۹ دلار خواهد بود و شامل برنامه‌های اکسل، ورد، پاورپوینت، وان نوت و مایکروسافت تیمز برای کامپیوترهای شخصی و مک‌بوک‌ها خواهد بود. همچنین آفیس هوم و Business 2021 به کاربران اجازه خواهد داد تا از اپلیکیشن‌ها برای اهداف کاری استفاده کنند و این برنامه به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. دو برنامه فوق به‌همراه آفیس ۳۶۵ روی سیستم عامل‌های ویندوز ۱۱، ویندوز ۱۰ و سه تا از آخرین نسخه‌های مک او اس اجرا خواهند شد. لازم به ذکر است که شما برای استفاده از آفیس ۲۰۲۱ نیاز به اتصال اینترنت و اکانت مایکروسافت خواهید داشت.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید