شیائومی می ۱۲ از نسبت نمایشگر به بدنه‌ بالایی بهره می‌برد -
شیائومی می ۱۲ از نسبت نمایشگر به بدنه‌ بالایی بهره می‌برد -
شیائومی می ۱۲ از نسبت نمایشگر به بدنه‌ بالایی بهره می‌برد -

شیائومی می ۱۲ از نسبت نمایشگر به بدنه‌ بالایی بهره می‌برد

مهدی حلوائی
۵ مهر ۱۴۰۰ - 20:27
شیائومی می 12

انتظار می‌رود که شیائومی پرچمدارهای نسل بعدی خود یعنی سری می ۱۲ را تا چند هفته‌ی دیگر معرفی کند. گفته می‌شود که این گوشی‌ از سخت‌افزار قدرتمند و ویژگی‌های متعددی پشتیبانی کرده و حالا گزارش منتشرشده‌ی جدید، به طراحی متفاوت این گوشی‌ها نسبت به سری قبلی می اشاره داشته است.

براساس گزارش Digital Chat Station در ویبو، شیائومی در ساخت گوشی‌ می ۱۲ از فرآیند جدیدی استفاده کرده که امکان باریک‌تر کردن قاب کناری و بخش پایینی گوشی را به این شرکت چینی می‌دهد. این افشاگر همچنین اعلام کرده که شیائومی در طراحی این گوشی‌ به جای استفاده از صفحه‌نمایش منحنی از صفحه نمایش با حاشیه‌های کمتر بهره خواهد برد. حاشیه‌های باریک‌تر این صفحه نمایش همچنین به نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالاتر آن نسبت به سری قبلی می اشاره دارد.

به‌نظر می‌رسد که نحوه‌‌ی قرارگیری دوربین‌های پشتی این گوشی نیز نسبت به گذشته دچار تغییر شده و ماژول آن‌ها نیز از طراحی جدیدی بهره برده که به زیبایی آن خواهد افزود. Digital Chat Station ادعا کرده که سری شیائومی می ۱۲ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سری قبلی استفاده نخواهد کرد. توجه داشته باشید که این اطلاعات هنوز در حد شایعه بوده و شیائومی هیچ‌کدام از آن‌ها را تایید نکرده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری می ۱۲ شیائومی چیست؟ شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این سری از گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید