مشخصات و تصاویر هوآوی نوا ۹ پرو افشا شد - تکفارس 
مشخصات و تصاویر هوآوی نوا ۹ پرو افشا شد - تکفارس 
مشخصات و تصاویر هوآوی نوا ۹ پرو افشا شد - تکفارس 

مشخصات و تصاویر هوآوی نوا ۹ پرو افشا شد

مهدی حلوائی
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - 15:29
رندر هوآوی نوا 9

هوآوی گوشی‌های سری نوا ۹ را در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) معرفی خواهد کرد اما مشخصات گوشی نوا ۹ پرو امروز در لیست TENNA مشخص شد. همچنین تصاویری از نسخه‌ی پایه و پروی این گوشی نیز به بیرون درز پیدا کرده که شباهت زیادی به سری آنر ۵۰ داشته است. از این رو. احتمالاً سری نوا ۹ قبل از جدایی آنر از هوآوی در دست ساخت بوده است. گفته می‌شود که پردازنده، باتری و سایز این سری از گوشی‌های هوآوی با گوشی‌های سری آنر ۵۰ یکسان خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشرشده، نوا ۹ پرو از صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز استفاده خواهد کرد. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکروی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

نوا ۹ پرو به پردازنده‌ی ۲.۴ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز خواهد شد اما با توجه به تحریم‌های ایلالت متحده، احتمال دارد که هوآوی اتصالات ۵G آن را غیرفعال کرده و از اتصالات LTE آن بهره ببرد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری نوا ۹ چیست؟ هوآوی این سری از گوشی‌ها را با چه قیمتی عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید