جعبه گشایی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۱ شهریور ۱۴۰۰ - 09:15
پوکو ایکس 3 GT

پوکو ایکس ۳ GT گوشی جدیدی نبوده و در واقع همان ردمی نوت ۱۰ پرو است که پیش از این در کشور چین عرضه شده بود و حالا با نامی جدید به بازار عرضه شده است. دو کمپانی پوکو و شیائومی، که حالا مستقل به حساب می‌آیند، در گذشته نیز از این استراتژی استفاده کرده بودند. گوشی GT F3 نیز همان ردمی K40 گیمینگ ادیشن بوده و تنها با نامی جدید در دسترس کاربران هندی قرار گرفته است.

پوکو گوشی ایکس ۳ GT را به همراه یک شارژر ۶۷ واتی و یک کابل USB-A به USB-C عرضه کرده است. این ترکیب در گوشی پرچمدار می ۱۱ الترا نیز استفاده شده بود. علاوه بر شارژر فوق‌العاده، جعبه‌ی این گوشی حاوی یک محافظ سیلیکونی شفاف، کابل تبدیل USB-C به جک ۳٫۵ میلی‌متری و چندین استیکر پوکو می‌باشد.

مطالب مرتبط:

پوکو ایکس ۳ GT یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود اما طراحی آن به هیچ وجه چنین چیزی را نشان نمی‌دهد. هر سه رنگ سیاه، سفید و آبی این گوشی طراحی زیبایی داشته و بسیار جذاب می‌باشند. این گوشی همچنین از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس بهره برده که تا پیش از این تنها در گوشی‌های پرجمدار پوکو مورد استفاده قرار می‌گرفت. در واقع پوکو ایکس ۳ GT، ردمی نوت ۱۰ پرو و نوکیا X20 اولین گوشی‌های میان‌رده‌ای هستند که از این محافظ صفحه نمایش استفاده می‌کنند.

بدنه‌ی این گوشی از جنس پلاستیک بوده و قاب دور آن نیز به‌صورت مات طراحی شده است. با این حال، ظاهر قسمت پشتی گوشی شبیه به شیشه می‌باشد. خوشبختانه لوگوی شرکت پوکو با انداز‌ه‌ای مناسب در قسمت بالای گوشی قرار گرفته و دیگر خبری از لوگوی بزرگ این شرکت در قسمت میانی گوشی نیست. ایکس ۳ GT همانند بیشتر گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی و پوکو گواهی IP53 را دریافت کرده و تا حد کمی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

صفحه نمایش ال سی دی ایکس ۳ GT بخش زیادی از قسمت جلویی آن را در بر گرفته است. بلندگوی مکالمه‌ی گوشی در قسمت بالایی صفحه نمایش قرار داشته و بلندگوی دیگر گوشی نیز در زیر این نمایشگر قرار دارد. شما می‌توانید از این دو بلندگو برای مکالمه نیز استفاده کنید.

در ادامه جعبه گشایی این محصول را می‌توانید مشاهده و یا با کیفیت بالا دانلود کنید. بررسی کامل این گوشی نیز از طریق لینک‌های قسمت «مطالب مرتبط» در دسترس شماست. منتظر نظرات شما در تکفارس هستیم.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید