همه تیزرهای معرفی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ [تماشا کنید] - تکفارس 
همه تیزرهای معرفی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ [تماشا کنید] - تکفارس 
همه تیزرهای معرفی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ [تماشا کنید] - تکفارس 

همه تیزرهای معرفی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - 10:35
سامسونگ گلکسی زد فولد ۳

همان‌طور که انتظار می‌رفت سامسونگ، گلکسی زد فولد ۳ را در رویداد آنپکد معرفی کرد. سومین نسل از محصولات تاشوی این سری سامسونگ همراه با استاندارد IPX8 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و همچنین پشتیبانی از S Pen معرفی شد. این نسل از گلکسی زد فولد با مقاومت بیشتر نمایشگر و عملکرد بهبود یافته به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فولد ۳ به دو نمایشگر ۷.۶ اینچی آمولد داینامیک با نرخ تازه‌سازی پویای ۱۲۰ هرتز مجهز است. با این حال این محصول جدید به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است و برخلاف نسخه نسل پیش دیگر خبری از روزنه دوربین نیست. به این ترتیب گلکسی زد فولد ۳ تبدیل به اولین دستگاه این شرکت می‌شود که به یک دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است.

لنز دوربین زیر نمایشگر این دستگاه تنها ۴ مگاپیکسل است اما دوربین‌های دیگر محصول کاربران را ناامید نمی‌کند. در حقیقت این دوربین بیشتر برای تماس‌های تصویری در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند برای مصارف دیگر از یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته در قسمت بیرونی دستگاه بهره ببرند. در رابطه با قسمت خارجی دستگاه سخن گفتیم. سامسونگ برای محافظت از این قسمت از یک گوریلا گلس ویکتوس مورب ۶.۲ اینچی استفاده کرده است.

گلکسی زد فولد ۳ مبتنی بر یک پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ همراه با پشتیبانی از Sub6 و mmWave 5G است. مهندسان سامسونگ در کنار این پردازنده از یک رم ۱۲ گیگابایت و حافظه UFS 3.1 استفاده کرده‌اند تا تمام عملیات‌های دستگاه به واسطه اندروید ۱۱ و رابط کاربری وان UI باز هم روان باقی بمانند.

از جمله دوربین‌های دستگاه می‌توان به یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی f/1.8 با ابعاد ۱.۷۶/۱ اینچیاشاره کرد. لنز بعدی یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 است. نهایتاً به لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فتو f/2.4 می‌رسیم که قادر به ارائه درجه بزرگنمایی نه چندان قابل توجه ۲ برابری است.

گلکسی زد فولد ۳ در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود. مدل‌های مجهز به حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت این محصول به با قیمت پایه ۱۶۰۰ یورو در دسترس قرار خواهند گرفت. پیش‌خرید گلکسی زد فولد ۳ از هم‌اکنون آغاز شده و انتظار می‌رود که اولین محموله طی هفته آینده به کاربران تحویل داده شود. قیمت کنونی این محصول حدود ۲۰۰ یورو نسبت به گلکسی زد فولد ۲ در حین عرضه ارزان‌تر است.

دانلود ویدیو با کیفیت  ‍۱۰۸۰p

 

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ دومین گوشی تاشوی سامسونگ است که در مراسم آنپکد روز گذشته معرفی شد. این محصول همراه با طراحی جدید در هر دو نمایشگر به اضافه یک استاندارد IPX8 دقیقاً مانند گلکسی زد فولد ۳ به بازار عرضه خواهد شد.

اکنون گلکسی زد فلیپ ۳ مجهز به نمایشگر خارجی ۱.۹ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با رزولوشن ۵۱۲ × ۲۶۰ پیکسل است. این نمایشگر جدید به کاربران اجازه می‌دهد که اعلان‌ها را ساده‌تر بررسی کرده و همچنین از اپلیکیشن‌های بیشتری بدون باز کردن دستگاه استفاده کنند.

نمایشگر داخلی نیز تا حد زیادی ارتقا یافته است. این نمایشگر با وجود حفظ ابعاد ۶.۷ اینچی و نوع داینامیک امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، این بار از نرخ پویای ۱۲۰ هرتز هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های قرار گرفته در قسمت خارجی دستگاه اکنون به صورت عمدی همراه با یک فلش LED چیده شده‌اند. یکی از این لنزها دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل با f/1.8 است که از فناوری‌های Dual Pixel AF و OIS نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین دوم که یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 است، دقیقاً مشابه چیزی است که پیش‌تر در گلکسی فلیپ و فلیپ ۵G مشاهده کرده بودیم.

جدای از این دوربین‌ها، یک لنز تصویربرداری سلفی نیز درون نمایشگر داخلی به صورت یک روزنه با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل و f/2.4 قرار دارد. اگرچه خود دوربین‌ها هنوز هم کیفیت خارق العاده‌ای را به نمایش نمی‌گذارند اما اکنون کاربران می‌توانند از دوربین‌های اصلی دستگاه برای ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی بالا استفاده کنند.

سامسونگ تصمیم گرفته از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ با معماری ۵ نانومتری همراه با ۸ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ الی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 در طراحی گلکسی زد فلیپ ۳ استفاده کند. همچنین این محصول از Sub6 و mmWave 5G پشتبیانی می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا همه نسخه‌های مختلف این دستگاه به این دو مورد مجهز خواهند شد یا خیر. ممکن است که در برخی از بازارها گلکسی زد فلیپ ۳ فاقد mmWave باشد.

سامسونگ همچنین هفت رنگ مختلف برای این دستگاه در نظر گرفته که در تصاویر همین صفحه قابل مشاهده است. قاب‌های محافظ این دستگاه هم با پیروی از همین اصل در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود.

مدل مجهز به رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت پایه ۹۴۹ یورو (۱۰۴۹ پوند) و مدل مجهز به حافظه ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۹۹۹ یورو (۱۰۹۹ پوند) راهی بازار خواهد شد. باید توجه کنید که این دستگاه از درگاه کارت میکرو اس دی پشتیبانی نمی‌کند. پیش خرید دستگاه از امروز آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که اولین محموله آن هفته آینده در اختیار کاربران قرار گیرد.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

 

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

 

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید