تیزرهای جدید از شیائومی می میکس ۴ و مد پد ۵- تکفارس  
تیزرهای جدید از شیائومی می میکس ۴ و مد پد ۵- تکفارس  
تیزرهای جدید از شیائومی می میکس ۴ و مد پد ۵- تکفارس  

تیزرهای جدیدی از شیائومی می میکس ۴ و می پد ۵ منتشر شد

مهدی ملکی
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - 17:40
شیائومی می میکس ۴

شیائومی فردا در تاریخ ۲۰ مرداد (۱۰ آگوست) رویداد بزرگی را بزرگزار خواهد کرد که احتمالاً بزرگ‌ترین حاضران آن، می میکس ۴ و می پد ۵ خواهند بود. می میکس ۴ پیش‌تر همراه با یک دوربین زیرنمایشگر بازاریابی شده بود اما امروز باری دیگر تیزرهای جدیدی از آن منتشر شده‌اند. می پد ۵ نیز در چندین تبلیغ مختلف حضور داشته است. شیائومی صدای با کیفیت این محصول در کنار صفحه کلید خارجی و قلم آن را پیش‌تر تایید کرده است.

جدای از تیزرهای رسمی می میکس ۴، تصاویر قاب منتشر شده از این دستگاه، موارد جدیدی را منتشر می‌کنند؛ برای مثال به نظر می‌رسد که ما شاهد نمایشگر پشتی مانند می ۱۱ الترا نخواهیم بود. انتظار می‌رود دوربین اصلی این محصول به رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل مجهز باشد و در کنار آن‌ها نیز استفاده از یک لنز پریسکوپ و یک لنز فوق عریض کاملاً محتمل است. شایعات به یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل (ISOCELL GN1) سامسونگ نیز اشاره کرده‌اند که ما نهایتاً فردا از صحت وجود آن مطلع خواهیم شد.

دانلود ویدیو

یکی از این تیزرها نمایشگر یکپارچه دستگاه را در کنار تاریخ معرفی آن نشان می‌داد. طبق این تصویر می‌توان مطمئن شد که می میکس ۴ مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود.

مطالب مرتبط:

تصویر بعد به فناوری UWB اشاره می‌کند. این پوستر همچنین دارای عنوان «فناوری جدید، فهم جدید» است که به زبان چینی نوشته شده است. برای کسانی که نمی‌دانند باید ذکر کرد UWB نسخه پیشرفته‌تری از بلوتوث است که مکان دقیق قرارگیری دستگاه‌های هوشمند را بر اساس واحد سانتی متر مشخص می‌کند.

دانلود ویدیو

سخنگوی شیائومی هفته گذشته اعلام کرد که می میکس ۴ همراه با رابط کاربری پیش‌فرض MIUI 12.5 معرفی و عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالاً به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و پشتیبانی از شارژ مستقیم ۱۲۰ وات مجهز خواهد بود. از طرفی با توجه به چیزی که تا به حال دیده‌ایم، دوربین سلفی دستگاه به آسانی می‌تواند مخفی شده تا تجربه‌ای یکپارچه را به کاربران ارائه دهد.

در حالی که تیزرهای رسمی از چندین روز پیش به تبلیغ صفحه کلید می پد ۵ می‌پردازند، تصاویر غیررسمی منتشر شده از این تبلت دوربین دایره‌ای دوگانه، مانند تمام محصولات «می» و «ردمی» را به نمایش می‌گذارند.

شیائومی می پد ۵ - می میکس ۴

همچنین این تبلت به تازگی روی وب‌سایت گیک بنچ (Geekbench) نیز نمایان شده است. با توجه به فهرست‌بندی این وب‌سایت می‌توان به حضور پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ اشاره کرد. این دستگاه با شماره مدل M2105K81AC موفق به کسب ۱۰۰۸ امتیاز در حالت تک هسته‌ای و ۳۲۷۳ امتیاز در حالت چند هسته‌ای شده است.

هنوز مشخصات کامل این تبلت اعلام نشده اما پوستری که شیائومی طی روزهای گذشته منتشر کرد به پشتیبانی این محصول از قلم  و اتصالات LTE/5G اشاره کرده است. همچنین قاب تخت فلزی می پد ۵ نیز در این پوستر قابل مشاهده است. گفته می‌شود که شیائومی سه تبلت از سری می پد ۵ را با نام‌های می پد ۵، می پد ۵ لایت و می پد ۵ پرو عرضه خواهد کرد. براساس اخبار منتشرشده، هر سه تبلت از صفحه نمایش ال سی دی ۱۰٫۹ اینچی (IPS) استفاده خواهند کرد.

بزرگ‌ترین نقطه ابهام در رابطه با این محصولات، در حال حاضر قیمت آن‌هاست؛ موردی که برای درک آن ناگزیر باید تا رویداد فردا صبر کنیم. برای دریافت اطلاعات رسمی بیشتر و معرفی‌های این دو محصول توسط شیائومی، تکفارس را دنبال کنید.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید