نتایج گیک بنچ گوشی شیائومی می میکس ۴ در آستانه معرفی آن منتشر شد - تکفارس 
نتایج گیک بنچ گوشی شیائومی می میکس ۴ در آستانه معرفی آن منتشر شد - تکفارس 

نتایج گیک بنچ گوشی شیائومی می میکس ۴ در آستانه معرفی آن منتشر شد

افشین نوری
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - 10:48
شیائومی می میکس ۴

گوشی شیائومی می میکس ۴ قرار است در تاریخ ۱۰ آگوست به همراه تبلت می پد ۵ معرفی شود و خود شیائومی تائید کرده است که این گوشی رابط کاربری MIUI 12.5 را روی خود اجرا خواهد کرد. حالا نتایج گیک‌بنچ می میکس ۴ هم منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس (نسخه ارتقایافته اسنپدراگون ۸۸۸) خواهد بود.

مطالب مرتبط:

نسخه‌ای که در این بنچمارک مورد تست واقع شده دارای ۱۲ گیگابایت رم است، در حالیکه شایعات قبلی به ۸ گیگابایت رم برای مدل پایه می میکس ۴ اشاره کرده بودند. بنابراین به نظر می‌رسد که مدل پایه می میکس ۴  یک نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود.

از طرفی، برخی شایعات ادعا کرده‌اند که می میکس ۴، درست مانند گوشی می ۱۱ الترا، دارای یک نمایشگر ثانویه در پشت خود خواهد بود و رندرهای سه‌بعدی این گوشی هم به این موضوع اشاره کرده‌اند، اما هنوز نمی‌توان با قطعیت درباره آن چیزی گفت.

همچنین یک پوستر می میکس ۴ در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که چیزی عجیبی را برای آن نشان می‌دهدو آن چیزی نیست جز یک محافظ نمایشگر گوشی، بطوریکه هیچ نمایشگر واقعی در پوستر دیده نمی‌شود. البته شاید این محافظ صرفاً برای نمایش جلوی هندست نشان داده شده است.

می میکس ۴

در پوستر همچنین یک برچسب “۱۰۸ MP” نیز دیده می‌شود که اشاره به دوربین اصلی گوشی دارد. ضمناً احتمال دارد که می میکس ۴ اولین گوشی شیائومی با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد.

ما همچنین براساس اطلاعات به دست آمده از سازمان ۳C می‌دانیم که می میکس ۴ مجهز به فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات خواهد بود و باتری آن نیز احتمالاً ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت.

همانطور که گفته شد شیائومی قصد دارد در تاریخ ۱۰ آگوست که چند روز بیشتر به آن باقی نمانده، از گوشی می میکس ۴ و می پد ۵ و احتمالاً چند دستگاه دیگر رونمایی کند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید