مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ در آستانه معرفی آن فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ در آستانه معرفی آن فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ در آستانه معرفی آن فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ در آستانه معرفی آن فاش شد

افشین نوری
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - 09:56
گلکسی زد فلیپ ۳

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ قرار است به‌همراه گلکسی زد فولد ۳ و چند دستگاه دیگر در تاریخ ۱۱ آگوست معرفی شوند و حالا چند روز مانده به این رویداد مشخصات کامل این گوشی فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است، گلکسی زد فلیپ ۳ سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را در کنار رابط کاربری One UI 3.1 اجرا خواهد کرد و با وجود اینکه گوگل اندروید ۱۲ را طی چند روز یا چند هفته بعد از معرفی این گوشی ارائه خواهد کرد، خبری از این سیستم عامل جدید روی فلیپ ۳ نخواهد بود.

مطالب مرتبط:

گلکسی زد فلیپ ۳ همچنین مجهز به یک نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۶۴۰  پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و یک نمایشگر خارجی ۱.۶ اینچی با رزولوشن ۲۶۰x۵۱۲ پیکسل خواهد بود. ضمناً شیشه نمایشگرها با پوشش گوریلا گلس ویکتوس محافظت خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ ۳

کار پردازش گلکسی زد فلیپ ۳ را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 (غیر قابل‌افزایش) بر عهده خواهد داشت و سیستم دوربین این هندست شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/1.8 و لرزشگیر اپتیکی و یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 با فوکوس ثابت خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هم یک سنسور ۱۰ مکاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.4 در داخل یک سوراخ هول پانچ خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ از یک حسگر اثر انگشت کناری بهره خواهد برد و از استاندارد IPx8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و همچنین سیم‌کارت دوگانه (یک سیم‌کارت نانون و یک سیم‌کارت eSIM) پشتیبانی خواهد کرد. انرژی این گوشی را یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد و ابعاد و وزن گوشی به‌ترتیب ۱۶۶ x 72.2 x 6.9 میلیمتر و ۱۸۳ گرم خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ ۳

انتظار می‌رود قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ در اروپا ۱۰۹۹ یورو و در آمریکا ۱۰۹۹ دلار باشد. این گوشی احتمالاً در سه رنگ مختلف معرفی خواهد شد و سامسونگ گفته است که مکانیسم لولای آن را ۲۰۰ هزار بار تست کرده که این موضوع به معنای ۵ سال دوام گوشی با ۱۰۰ بار باز و بسته کردن آن در روز خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید