گزارش: سامسونگ گلکسی واچ ۴ با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت عرضه می شود - تکفارس 
گزارش: سامسونگ گلکسی واچ ۴ با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت عرضه می شود - تکفارس 
گزارش: سامسونگ گلکسی واچ ۴ با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت عرضه می شود - تکفارس 

گزارش: سامسونگ گلکسی واچ ۴ با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت عرضه می شود

مهدی ملکی
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - 08:19
سامسونگ گلکسی واچ ۴

مدتی پیش گزارشی جدید از وب‌سایت SamMobile منتشر شد که نشان می‌داد گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک به یک پردازنده اگزینوس W920 جدید مجهز خواهد بود که کارایی خالص و بهره‌وری محصولات پوشیدنی سامسونگ را ارتقا می‌بخشد. اکنون همان منبع در یک گزارش جدید اعلام کرده است که ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت به حافظه‌ای دو برابر نسل پیش مجهز خواهند شد.

بنابراین با توجه به این گزارش،‌ گلکسی واچ ۴ باید دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد، چرا که گلکسی واچ ۳ به حافظه داخلی ۸ گیگابایت مجهز بود. احتمالاً این افزایش حافظه به دلیل استفاده از سیستم عامل ور او اس (Wear OS) شرکت گوگل است. این تغییر به کاربران اجازه می‌دهد که به اپلیکیشن‌های پوشیدنی فروشگاه گوگل پلی دسترسی داشته باشند و همچنین به لطف حافظه بیشتر، افزون بر قطعه‌های صوتی ذخیره شده، اپلیکیشن‌های بیشتری را نیز نصب کنند.

گزارش پیشین همین وب‌سایت همچنین اشاره کرده بود که پردازنده جدید قادر به پردازش سریع‌تر اطلاعات به اندازه ۱.۲۵ برابر و کارایی گرافیکی ۸.۸ برابر روان‌تر نسبت به اگزینوس ۹۱۱۰ است.

این تراشه‌های کاملاً جدید در کنار ۱.۵ گیگابایت رم درون سری گلکسی واچ ۴ مورد استفاده قرار خواهند گرفت که خود یک ارتقای کامل نسبت به سری‌های پیشین است. به این ترتیب قدرت مورد نیاز برای اجرای رابط کاربری وان UI مبتنی بر ور او اس شرکت گوگل برای سری گلکسی واچ ۴ فراهم می‌شود و کاربران احتمالاً با تجربه مناسب و خوشایندی روبه‌رو خواهند شد.

سامسونگ گلکسی واچ ۴

همان‌طور که ذکر شد مدتی پیش اطلاعات بسیاری از این سری فاش شد. ویرایش کلاسیک این سری احتمالاً بیشترین مقدار افشاگری‌های را تجربه کرده است. ساعت گلکسی واچ اکتیو ۴ برخلاف مدل قبلی خود از کناره‌های انحنادار استفاده نخواهد کرد و حتی دو دکمه کناری آن نیز مربعی‌شکل خواهند بود. این طراحی باعث خواهد شد تا تاکید ساعت بیشتر روی حاشیه‌های نازک اطراف نمایشگر باشد.

طی مراسم معرفی رابط کاربری وان UI مبتنی بر ور او اس، سخنگوی سامسونگ تایید کرد در صورتی که نسخه محصولات پوشیدنی اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند شما در دسترس باشد، به صورت خودکار روی ساعت هوشمند سامسونگ‌تان نصب خواهد شد. به این ترتیب مشخص است که افزایش حافظه سری گلکسی واچ ۴ بیش از یک خوش‌آمدگویی ساده تلقی می‌شود.

انتظار می‌رود که پیش از رویداد آنپکد (Unpacked) ماه آینده میلادی، سامسونگ و یا منابع نزدیک به آن اطلاعات بیشتری را در این رابطه به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید ویدیوهای افشا شده از آن رویداد را از این لینک مشاهده کنید. به نظر شما عملکرد سامسونگ در همکاری با شرکت گوگل چگونه خواهد بود؟ آیا این غول کره‌ای قادر به ارائه تجربه‌ای مناسب است؟ یا این بار قضیه برخلاف گذشته رقم خواهد خورد؟

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید