شایعه: هواوی در حال کار روی یک شارژر سریع ۹۰ واتی است - تکفارس 
شایعه: هواوی در حال کار روی یک شارژر سریع ۹۰ واتی است - تکفارس 
شایعه: هواوی در حال کار روی یک شارژر سریع ۹۰ واتی است - تکفارس 

شایعه: هواوی در حال کار روی یک شارژر سریع ۹۰ واتی است

افشین نوری
۲۲ تیر ۱۴۰۰ - 10:46
هوآوی P50

یک منبع معتبر به نام DigitalChatStation@ فاش کرده است که هواوی در حال کار روی یک شارژ سیمی ۹۰ واتی است. نسخه فعلی سوپر شارژ (SuperCharge) هواوی دارای حداکثر سرعت ۶۶ وات است که به‌همراه گوشی‌های سری میت ۴۰ معرفی شد. این شارژر که به‌همراه گوشی جدید نوا ۸i با ظرفیت باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم ارائه شده است می‌تواند باتری آن را در عرض ۳۸ دقیقه به‌طور کامل شارژ کند.

مطالب مرتبط:

حالا سوال این‌جاست که آیا شارژر جدید ۹۰ واتی، برای گوشی‌های سری P50 هواوی ارائه خواهد شد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد، چراکه اخیراً یک گوشی هواوی تائیدیه سازمان ۳C را برای شارژ ۶۶ واتی دریافت کرده است که ممکن است نسخه LTE و مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ هواوی P50 باشد. البته شاید مدل ۵G این سری با پردازنده کایرین ۹۰۰۰، سریع‌تر از مدل LTE باشد.

این موضوع بسیار محتمل است، چراکه ما امسال شاهد معرفی هیچ مدل میت ۵۰ نخواهیم بود و بنابراین احتمال اینکه سری P50، تنها سری رده‌بالای هواوی در سال جاری باشد بسیار زیاد است. انتظار می‌رود این سری در تاریخ ۲۹ جولای معرفی شود.

ریچارد یو (Richard Yu) مدیر اجرایی کسب‌وکار مشتریان هواوی، در جریان معرفی سری میت ۴۰ ادعا کرده بود که این شرکت یک شارژر ۱۲۰ واتی و حتی یک شارژر ۲۰۰ واتی را تست کرده، اما به خاطر نگرانی درباره ایجاد مشکل برای باتری گوشی‌ها، آن را معرفی نکرده است. هواوی اخیراً تائیدیه یک شارژر ۱۳۵ واتی را هم دریافت کرده و بنابراین به نظر می‌رسد که شارژر ۹۰ پاتی صرفاً یک گام میانی در این پروسه خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید