تصاویر ضایعات و کیس‌های سری آیفون ۱۳ فاش شد - تکفارس 
تصاویر ضایعات و کیس‌های سری آیفون ۱۳ فاش شد - تکفارس 
تصاویر ضایعات و کیس‌های سری آیفون ۱۳ فاش شد - تکفارس 

تصاویر ضایعات و کیس‌های سری آیفون ۱۳ فاش شد

افشین نوری
۱۹ تیر ۱۴۰۰ - 10:08
Iphone 13

اپل ضایعات آیفون ۱۳ را که قابل‌استفاده نیستند به شرکت‌هایی که به آن‌ها نیاز دارند (عمدتاً سازندگان کیس موبایل) ارسال کرده که این موضوع باعث افشای اطلاعات این گوشی‌ها شده است.

مطالب مرتبط:

ما قبلاً‌ تصویر هر چهار مدل آیفون ۱۳ را دیده‌ایم، اما حالا چیزهای بیشتری برای دیدن داریم. تصویری که توسط کاربری به نام مارکوس برونلی (Marques Brownlee) منتشر شده، هر چهار مدل مذکور را در رنگ سفید نشان می‌دهد و اینکه آیفون ۱۳ استاندارد برخلاف شایعات قبلی، بزرگتر از آیفون ۱۳ پرو نیست. ابن دو مدل با وجود اینکه نمایشگرهای یکسانی ندارد، اما هم‌اندازه هم هستند.

آیفون ۱۳

براساس شایعات فعلی، تنها دو مدل پرو آیفون ۱۳ از نمایشگرهای LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهند برد؛ در حالیکه دو مدل دیگر از نمایشگرهای ۶۰ هرتزی استفاده خواهند کرد. ما به احتمال زیاد در سری آیفون ۱۴ شاهد استفاده همه مدل‌ها از پنل‌های LTPO خواهیم بود.

ما همچنین می‌توانیم تصاویر تعدادی از کیس‌هایی که تاکنون برای سری آیفون ۱۳ تولید شده‌اند را مشاهده کنید. این کیس‌ها شبیه به کیس‌های آیفون ۱۲ هستند، با این تفاوت که دوربین‌ها و دکمه‌های آن‌ها کاملاً هم‌راستا نیستند.

آیفون ۱۳

چند تصویر دیگر نیز توسط شرکت چینی Benks منتشر شده‌اند که به نظر می‌رسد این قالب‌ها احتمالاً برای ساخت کیس‌های آیفون ۱۳ استفاده خواهند شد.

آیفون ۱۳

بد نیست بدانید که سری آیفون ۱۳ توسط شرکت‌های فاکسکان (Foxconn) و پگاترون (Pegatron) ساخته خواهد شد. البته تولید انبوده آن‌ها هنوز آغاز نشده است، اما از آنجاییکه این هندست‌ها در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد، احتمالاً تولید آن‌ها به زودی شروع خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید