هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند - تکفارس 
هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند - تکفارس 

هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند

افشین نوری
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:37
هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند - تکفارس 

سال گذشته شرکت HMD گلوبال نقشه‌راه انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی‌های نوکیا را منتشر کرد. این فهرست در مجموع شامل ۱۵ گوشی هوشمند می‌شد و قرار بود این هندست‌ها در فاصله بین سه ماهه چهارم سال گذشته و سه ماهه دوم امسال، جدیدترین نسخه سیتم‌عامل اندروید را دریافت کنند.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر، از این ۱۵ گوشی فقط ۷ گوشی، اندروید ۱۱ را روی خود اجرا می‌کنند و بقیه هندست‌ها هنوز آن را دریافت نکرده‌اند. در حالبکه ما فکر می‌کردیم هندست‌های باقی‌مانده به‌زودی نسخه جدید اندروید را دریافت خواهند کرد، اما ظاهراً دارندگان این دستگاه‌ها باید مدت زمان زیادی منتظر بمانند.

نوکیا اندروید 11

در همین راستا، شرکت HMD نسخه بازنگری‌شده‌ نقشه‌راه آپدیت اندروید ۱۱ را منتشر کرده و در آنجا گفته است که هندست‌های نوکیا ۶.۲، نوکیا ۷.۲ و ۹ PureView که قرار بود در سه ماهه دوم امسال اندروید ۱۱ را دریافت کنند، حالا در سه ماهه سوم امسال (جولای تا سپتامبر) آن را دریافت خواهند کرد.

لیست گوشی‌هایی که قرار بود اندروید ۱۱ را در سه ماهه دوم امسال دریافت کنند عبارتند از: نوکیا ۱ پلاس، نوکیا ۵.۴، نوکیا ۱.۴، نوکیا ۲.۴، نوکیا ۱.۳، نوکیا ۲.۳، نوکیا ۳.۴ و نوکیا ۵.۳. چهار مدل آخر قرار بود آپدیت مذکرو را قبل از ماه آوریل دریافت کنند. درهرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا HMD این‌بار می‌تواند مطابق برنامه پیش برود یا اینکه باز هم شاهد تاخیر در انتشار اندروید ۱۱ خواهیم بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • عرفان گفت:

    نوکیا ۳.۱ آپدیت نمی‌شه

  • درسا.ر گفت:

    من دخترم گوشی نوکیا ۳.۴ داره اندرویدش بروز رسانی کردیم به ۱۱ ارتقا دادیم متاسفانه نمیتونه هیچ عکس، فیلم یا فایل صوتی رو دانلود یا آپلود کنه ، خواهش میکنم بگید چکارش کنم😔☹

    • وقت بخیر
      باید منتظر آپدیت بعدی باشید. معمولاً چنین مشکلاتی ب سرعت توسط شرکت تولید کننده تشخیص و با پچ‌های جدید برطرف میشه
      البته میتونید دستگاه خودتون رو به تنظیمات کارخانه برگردونید. احتمال داره ک مشکلتون حل بشه

  • ب.ن گفت:

    سلام من نوکیا ۶.۱پلاس دارم آیا ارتقاء به اندروید ۱۱ برای این مدل هست؟